کرمان؛

توصیه های پلیس برای خرید نوروزی/از کارت عابر بجای وجه نقد استفاده کنید

جانشين فرمانده انتظامي استان گفت :پليس با حضور گسترده و انجام گشت زني هاي محسوس و نامحسوس به دنبال تامين امنيت خريد مردم در ايام نوروز است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ ناصر فرشيدافزود: با توجه به اين كه به روزهاي پاياني سال نزديك مي شويم و مراجعه مردم به مراكز خريد و بازار ها براي انجام خريد نوروزي افزايش مي يابد، لزوم توجه به نكات پيشگيرانه و توصيه هاي پليسي برجسته تر مي شود.

وي ضمن اشاره به پررنگ تر شدن حضور پلیس در اطراف مراکز خرید،به شهروندان توصيه کرد: از حمل وجه نقد به مقدار زياد خودداري كنند و خريد را از طريق كارت هاي عابر بانك انجام دهند، چرا كه همواره در اين ايام سودجويان به دنبال سواستفاده از طعمه هاي خود هستند.

جانشين فرمانده انتظامي استان كارت هاي عابر بانك را سبب كاهش كيف قاپي هاي احتمالي دانست و گفت: همشهريان به خصوص خانم هايي كه براي خريد از كيف دستي استفاده مي كنند بايد در حمل كيف خود نهايت دقت را داشته باشند.

وي استفاده از وسايل نقليه عمومي در ايام پيش از نوروز را سبب كاهش حجم ترافيك خواند و افزود: اگر قصد استفاده از وسيله نقليه شخصي داريد حتما از پاركينگ هاي مشخص شده استفاده كنيد و از رها كردن خودرو در مناطق خلوت، كم تردد و تاريك بپرهيزيد.


انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.