رونمایی از تمبر دانشگاه علوم پزشکی تهران

در روز جهانی دانشگاه با حضور سفرای کشورهای مختلف از تمبر دانشگاه علوم پزشکی تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر جعفریان رئیس دانشگاه بین‌الملل علوم پزشکی تهران صبح امروز در مراسم روز جهانی دانشگاه در موزه دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به استقبال دانشجویان خارجی از تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در حال حاضر ما 3 هزار دانشجو از 33 کشور دنیا در دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی ایران در حال تحصیل هستند و هر یک از این عزیزان خود به نوبه‌ای معرف فرهنگ کشورشان هستند. 

وی بیان کرد: تحصیل دانشجویان خارجی در کشورمان که در حدود 100 سال سابقه دارد و دانشگاه بین المللی علوم پزشکی این افتخار را دارد که دانشجویان از کشورهای مختلف را در حد جهانی در علم پزشکی تربیت می‌کند.
 
رئیس دانشگاه بین‌الملل علوم پزشکی با بیان اینکه این دانشگاه در خاورمیانه جایگاه ویژه‌ای دارد افزود: ما امیدواریم که جایگاه دانشگاه ما همانطور که در منطقه خوش می‌درخشد، در سطح جهانی نیز قابل رقابت با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی دنیا باشد.
 
وی ابراز داشت: این واحد دانشگاهی در مقطع کارشناسی تا دکتری تخصصی در حوزه علوم پزشکی دانشجویان را در سطح ملی و بین‌الملل تربیت می‌کند.

وی ادامه داد: در دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی دانشجویانی را از منطقه خاورمیانه و حتی کشورهای اروپایی را در حوزه علوم پزشکی در حال تربیت است و ما امیدواریم که جایگاهمان را در امور آموزش بین‌الملل ارتقا دهیم. 

وی در پایان تصریح کرد: ما می‌توانیم با تلاش بیشتر به عنوان دانشگاه علوم پزشکی ممتاز در دنیا با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی رقابت کنیم و تبادل دانشجو با سایر کشورهای جهان را افزایش دهیم. 

وی تاکید کرد: دستاوردهای علمی ما در علوم پزشکی و جذب دانشجو از سایر کشورها در حد قابل قبولی است و با تلاش بیشتر ما شاهد اتفاقات خوبی در آینده خواهیم بود. 

وی در پایان گفت: من از همه سفرا و مسئولین دانشگاه بین‌الملل علوم پزشکی به خاطر حضورشان در این جشن بین‌المللی تشکر و قدردانی می‌کنم. 

گفتنی است، در پایان مراسم تمبر دانشگاه علوم پزشکی تهران رونمایی شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار