کرمان؛

واگذاری باغ وحش کرمان به بخش خصوصی

شهردار کرمان گفت: مجموعه حیات وحش کرمان برای مدت طولانی با حیوانات به بخش خصوصی توانمند واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی شهرداری، علی بابایی از واگذاری مجموعه حیات وحش شهرداری به بخش خصوصی خبر داد و اظهار کرد: ضمن واگذاری حیوانات این مجموعه را به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می دهیم تا شهر کرمان از مجموعه حیات وحشی غنی و پرجاذبه برخوردار شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر از مجموعه حیات وحش جنب آبشار خیابان سرباز آنگونه که باید، استقبال نمی شود، افزود: در صورت استقبال NGO ها و بخش خصوصی از این طرح، این مجموعه غنی‌تر شده و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب خواهد کرد.

شهردار کرمان با انتقاد از بیگانگی کودکان با حیوانات و تماشای حیات وحش تنها در کتاب و صفحه تلویزیون، تصریح کرد: گروه های دوستدار حیوانات و محیط زیست می‌توانند با در اختیار گرفتن مجموعه حیات وحش ضمن کمک به شهرداری در گسترش و غنی سازی این مجموعه، به ایجاد محیطی تفریحی و سرشار از انرژی برای استفاده خانواده‌ها و کودکان کمک کنند.

مهندس بابایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک NGO های دوستدار حیوانات و محیط زیست به سمت شهر ایده آل و شهر دوستداران حیوانات و محیط زیست حرکت کنیم.

انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.