اجرای 3 طرح ویژه نوروزی توسط هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 3 طرح ویژه نوروزی توسط هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مسعود مثنوی با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز اظهار کرد:‌ جمعیت هلال‌احمر استان با اجرای سه طرح نوروزی در ایام نوروز 95 از 26 اسفند تا 14 فروردین 95 در خدمت مسافرین نوروزی است.

وی گفت: طرح امداد و نجات نوروزی اولین طرح هلال‌احمر است که در آن استقرار 14 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات در محورهای مواصلاتی استان را خواهیم داشت.

مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تکمیل اظهارات خود در خصوص این طرح گفت: استقرار 45 خودروی امدادی و آمبولانس، فعالیت 150 نفر نجاتگر و امدادگر، آماده‌باش تیم توانا (تیم امدادی خواهران)، فعالیت 9 کشیک امدادی در استان و شهرستان‌ها، پاسخگو بودن ندای امدادی 112 در شبانه‌روز و استقرار بالگرد امدادی در محورهای مواصلاتی استان در این طرح اجرا می‌شود.

مثنوی به دومین طرح هلال‌احمر در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی «استقبال و راهنمایی مسافرین» با شعار بی‌گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم طرح دوم ما در هلال‌احمر است.

وی گفت: استقرار 15 پست ثابت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان، 6 پست سیار، 14 خیمه نماز، 14 ایستگاه سلامت، 14 فضای دوستدار کودک، 14 چادر فرهنگی و فعالیت بیش از 700 جوان داوطلب در این طرح اجرا می‌شود.

مدیرعامل هلال‌احمر استان به طرح داوطلب‌یار امداد و نجات به عنوان سومین طرح هلال‌احمر در نوروز امسال اشاره کرد و گفت: استقرار 60 پزشک و پیراپزشک داوطلب در 6 پایگاه در محورهای مواصلاتی و ارائه خدمات درمانی رایگان، تست فشار خون، درمان سرپایی در مجموع 41 پایگاه طرح نوروزی هلال‌احمر در سطح استان با استقرار 70 خودروی امدادی، آمبولانس و اداری و فعالیت بیش از 900 نفر در زمینه فعالیت‌های امدادی، استقبال و راهنمایی مسافرین، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از 26 اسفند 94 لغایت 14 فروردین 95 خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام /

برچسب ها: طرح ، نوروزی ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.