هشدار مقتدی صدر به سفارت‌های آمریکا و انگلیس در بغداد

رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد سفارت‌های آمریکا و انگلیس در منطقه سبز بغداد در صورت مداخله جزو فاسدان به حساب خواهند آمد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، "مقتدی صدر،" رهبر جریان صدر عراق در بیانیه ای اعلام کرد: هیئت های دیپلماتیک عربی و غربی و سفارتخانه ها در منطقه سبز بغداد نگران یورش مردمی به این منطقه هستند اما من باید آن ها را مطمئن کنم و بگویم که به این سفارتخانه ها یورش برده نخواهد شد.

وی افزود: ما مردمی هستیم که به مهمانان خود تجاوز نخواهیم کرد اگر مردم تصمیم گرفتند وارد منطقه سبز بغداد شوند هرگز تجاوزی علیه سفارتخانه ها صورت نخواهد گرفت بلکه هر تجاوزی علیه آن ها تجاوز علیه ما محسوب می شود.

صدر گفت: اما درباره سفارتخانه های اشغالگر یعنی سفارت آمریکا و انگلیس باید بگویم که من به آن ها هشدار داده ام که یا سکوت اختیار کرده یا باید از منطقه سبز عقب نشینی کنند و در صورت مداخله جزو فاسدان به حساب خواهند آمد.

صدر جمعه گذشته خواهان سرنگونی "دولت فاسد" در عراق شد و تهدید کرد که اگر حیدر العبادی، نخست وزیر عراق برای مبارزه با فساد و اصلاحات گامی برندارد به منطقه سبز یورش خواهد برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۸ تير ۱۳۹۵
جالبه این اقای صدر به سفرات عربستان هشدار نمیده
آخرین اخبار