کرمان؛

در آستانه سال نو پرچم مزار شهداکرمان تعویض می شود

پنجشنبه 20 اسفند ماه جاری در گلزارهای شهدای سراسر استان کرمان، مراسم غبارروبی، عطرافشانی، گلباران و تعویض پرچم مزار شهدا برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا حسنی سعدی با اشاره به دیدار مدیران بنیاد شهید و ادارات استان از خانواده شهدا گفت: از 22 بهمن ماه تا 22 اسفند ماه سهمیه دیدار با 600 خانواده شهید به استان کرمان داده شده بود که تاکنون 2 هزار و 100 دیدار انجام شده است
وی اظهار کرد: برنامه گلباران قبور شهدا رسم هر ساله کرمانی ها درآغاز سال نو است..

وی تصریح کرد: استان کرمان سال گذشته در دیدار با خانواده شهدا رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد که افتخاری برای استان محسوب می‌شود .

حسنی سعدی افزود: از 140 والدین دو شهید دعوت کرده‌ایم تا با حضور در مرکز توانبخشی بنیاد شهید کرمان، یک درخت را به یاد شهید خود غرس کنند .

وی گفت: سه‌شنبه 18 اسفند ماه یادواره یک‌هزار و 207 شهید دانش‌آموز به همت آموزش و پرورش کرمان برگزار می‌شود و صدا و سیمای مرکز کرمان نیز مسابقه پیامکی با موضوع روز گرامیداشت شهدا برگزار می‌کند .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت مسابقه‌ای را با عنوان «نامه‌ای به شهید» در نظر گرفته و یکسری اقلام تبلیغی از سوی بنیاد شهید نیز در سطح شهر توزیع می‌شود .

وی با اشاره به ارائه خدمت در درمانگاه ایثارگران کرمان تاکید کرد: طی یک سال گذشته 97 هزار نفر از خدمات این مرکز شامل پزشک عمومی، پرستاری منزل، چشم‌پزشکی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و ... بر اساس تعرفه دولتی و دفترچه بیمه استفاده کرده‌اند.

انتهای خبر/ح

برچسب ها: کرمان ، شهید ، گلباران ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار