خانه تکانی های سرپرست فدراسیون؛

رودکی پرحاشیه در فدراسیون جودو سمت گرفت

سرپرست فدراسیون جودو، از روزی که به این سمت انتصاب شد خانه تکانی بزرگی به راه انداخت و تا می توانست افراد و سمت ها را جابه جا کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از رفتن محمدعلی رستگار وزارت ورزش و جوانان، رشید خدابخش را به سمت سرپرست برای فدراسیون جودو انتخاب کرد.

اما نکته جالب درباره سرپرست این فدراسیون که تاکنون برخلاف سرپرست های دیگر فدراسیون ها عمل کرده این است که وی از روزی که وارد فدراسیون شد و پشت میزش نشست تا می توانست مهره ها را تغییر داد و روزی نیست که حداقل خبر یک انتصاب روی خروجی سایت رسمی فدراسیون قرار نگیرد!

هر چند هنوز زمان برگزاری مجمع انتخاباتی به صورت دقیق اعلام نشده است، اما به نظر می رسد خدابخش قصد بلند شدن از صندلی خود ندارد و تا حدود زیادی تمامی مخالفان رستگار را که چند سالی از فدراسیون دور مانده بودند به سمت خود کشانده است شاید هم خودش قصد دارد رییس بعدی فدراسیون باشد.

در ادامه جابجایی در ارکان فدراسیون، این بار نوبت به محمدرضا رودکی قهرمان سنگین وزن جودو رسید که پس از آسیب دیدگی و محروم ماندن از المپیک 2012 لندن تا جایی که امکانش برایش محیا می شد پشت سر محمدعلی رستگار و آرش میراسماعیلی رییس و نایب رییس حرف می زد و سخنانش را رسانه ای می کرد و سروصدا به راه می انداخت تا به همگان بگوید جودوی کشور در حال نابودی است و وزارت ورزش و جوانان هم نشسته و از دور آن را تماشا می کند.

خدابخش، دست رودکی را هم گرفت و به فدراسیون کشاند آن هم با سمت مشاور فنی سرپرست در تیم ملی !    

حکم وی در حاشیه اختتایه لیگ های برتر و دسته یک داده شد تا سرپرست جدید در ادامه عزل و نصب هایش همچنان خانه فدراسیون را بتکاند.

یادداشت از نسیم نصیری


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار