برخورد شدید شهرداری یاسوج با فروش گیاهان مرتعی در سطح شهر

شهردار یاسوج برخورد و جلوگیری از فروش گیاهان مرتعی را یکی از وظایف شهرداری در راستای حفاظت از منابع طبیعی عنوان کرد و گفت: به منظور جلوگیری از بوته‌کنی و حفاظت از منابع طبیعی با این فروشندگان در سطح شهر برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمد‌علی جاوید ، ضمن تبریک هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: منابع طبیعی یک ثروت ملی است و همه باید نسبت به حفظ و نگهداری از این میراث گران‌بها احساس مسئولیت کنند.

شهردار یاسوج حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه همه دستگاه‌ها دانست و افزود: نباید فکر کنیم مسئولیت حفاظت از منابع طبیعی تنها بر عهده اداره منابع طبیعی است بلکه دستگاه‌هایی مانند محیط زیست، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و شهرداری نیز می‌توانند نقش موثری در حفاظت از این منابع ایفا کنند.

این مسئول به فروش برخی محصولات محلی در سطح شهر اشاره و اذعان کرد: این فروشندگان موجب ایجاد نوعی ناهنجاری در سطح شهر می‌شوند.

وی ساماندهی فروشندگان در سطح شهر را یکی از وظایف مهم این سازمان دانست و عنوان کرد: سازمان شهرداری جهت ساماندهی فروش محصولات محلی افراد اقدام به راه‌اندازی بازارچه محلی در یاسوج کرده است.

این مسئول با بیان اینکه بازارچه محلی در یاسوج راه‌اندازی شده است، گفت: افراد می‌توانند محصولات سنتی، صنایع‌دستی و محصولاتی مانند مرغ و تخم‌مرغ را در این بازار بفروشند.

جاوید در ادامه برخورد و جلوگیری از فروش گیاهان مرتعی را یکی از وظایف شهرداری در راستای حفاظت از منابع طبیعی عنوان کرد و گفت: به منظور جلوگیری از بوته‌کنی و حفاظت از منابع طبیعی با این فروشندگان در سطح شهر برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: هیچ کدام از فروشندگان گیاهان مرتعی حق فروش این محصولات را در سطح شهر و بازارچه محلی نداشته و در صورت مشاهده این موارد با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.