تقدیر نهاد ریاست جمهوری از استاندار کهگیلویه وبویراحمد

دولت دانا نهاد ریاست جمهوری از استاندار و مدیرعامل پدافند غیرعامل کهگیلویه وبویراحمد تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،متن این لوح سپاس خطاب به سید موسی خادمی و محمود مومن نسب در دومین کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند با رویکرد توسعه نهضت دیجیتال در ارکان دولت و زیر ساخت های شهری به شرح زیر است.
چه غرور آفرینند اندیشمندانی که با بهره گیری مناسب از شاخص های اندیشه، علم، تجربه، خلاقیت، تعهد و استفاده بهینه از امکانات و منابع، بر فرق مشکلات پا نهاده، از شداید و موانع موجود، پلکان صعود ساخته اند.
اندیشمندانی که با کشف و تدوین قانونمندی های خلقت و بکارگیری آن در عرصه های مختلف علمی، خدمت به خلق خدا را وظیفه خود می دانند و برای توسعه و بالندگی ایران اسلامی، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.
بی شک برگزاری موفقیت آمیز «دومین کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند» که در آن از همه آحاد نظام حضوری فعال و پویا داشتند، مرهون دقت، تلاش و مساعدت همه تلاشگران اعم از (شورای سیاستگذاری، اتاق فکر، اعضاء کمیته علمی ، حامیان و مجریان) است.
وظیفه خود می دانم به نمایندگی از کلیه تلاشگران از همکاری های ارزشمند حضرتعالی کمال تشکر و تقدیر را داشته باشیم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در خصوص این تقدیرنامه گفت: در این کنفرانس شماری از مدیران، اشخاص، صاحبنظران ، کارشناسان و فعالان بلند پایه حوزه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه، شهرهای هوشمند و اقتصاد مقاومتی از داخل و خارج کشور شرکت داشتند.
محمود مومن نسب، افزود: دومین کنفرانس اقتصاد مدیریت هوشمند با محوریت دولت دانا و همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با هدف توسعه نهضت دیجیتال و بهبود زیرساخت ها در دهه اول بهمن ماه 1394 در تهران برگزار شد.
وی نقش فعال و پررنگ استان کهگیلویه وبویراحمد ازحیث برنامه ریزی و همکاری در برپایی موفق کنفرانس را عامل اصلی تقدیر از مدیریت استان بیان کرد.
به گفته مومن نسب، در مرداد ماه سال جاری استاندار کهگیلویه وبویراحمد به عنوان استاندار برتر کنفرانس نظام دولت الکترونیک و شهرهای هوشمند معرفی و تندیس کنفرانس دریافت کرد.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.