قم؛

ممنوعیت چادر خوابی در بستر رودخانه

متقیان مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم گفت: با توجه به بارندگی‌ها، ممنوعیت چادر خوابی در بستر رودخانه را می‌توان از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در نوروز امسال دانست چرا که موجب پیشگیری از بروز خطر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ امسال در مقایسه با سال گذشته اقدامات بسیار خوب و گسترده‌ای از سوی شهرداری صورت پذیرفته است.

متقیان مدیر کل پدافند غیر عامل استان قم بیان کرد: فعالیت شبانه روزی و دقیق سامانه   137 کمک زیادی به مسافران و جلوگیری از سردرگم شدن آنها کرد و آمار بالای تماس گیرندگان با این سامانه دانست.

وی افزود: توجه ویژه شهرداری و کوشش‌های مسئولان امر در زمینه حفظ آراستگی و پاکیزگی شهر، چهره متفاوتی به قم داده و مایه جلب رضایت مسافران نوروزی و شهروندان گرامی شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم عنوان کرد: در زمینه ارزاق عمومی، شهرداری تلاش خوبی برای کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار انجام داد.

وی تصریح کرد: شهرداری باید با بهره‌گیری از تجربیات این ایام، خدمات شهری را در مناسبت‌هایی همچون نیمه شعبان و تعطیلات تابستانی نیز گسترش دهد.

در پایان خاطر نشان کرد: کمپ‌های نوروزی از نظر امنیتی، تفریحی و بهداشتی در وضعیت خوبی قرار دارند و باید برای ایجاد کمپ‌های همیشگی تلاش کنیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار