رئیس اتاق اصناف بویراحمد

واحدهای تولیدی و صنفی نیاز به حمایت دارند

رئیس اتاق اصناف شهرستان بویراحمد گفت: با وجود مشکلات متعدد و تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران واحدهای تولیدی و صنفی همواره ایستادگی کردند لذا این واحدها نیاز به پشتوانه و حمایت بیش از پیش مسئولان مربوطه هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید نادر موسوی قوام‌آباد ظهر امروز در مراسم تجلیل از واحدهای تولیدی و صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سازمان حمایت از مصرف‌کننده زیرمجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده که وقتی نام صنعت و معدن به میان می‌آید متوجه خواهیم شد که این سازمان نقش مستقیمی در زندگی انسان دارد.
 
رئیس اتاق اصناف شهرستان بویراحمد ادامه داد: در جامعه‌ای قرار داریم که حمایت از تولیدکنندگان وجود دارد ولی ما در استانی قرار گرفتیم که تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران راه فرار را بر هر چیزی ترجیح می‌دهند.
 
موسوی قوام‌آباد با تاکید بر اینکه گلایه تولیدکنندگان مبنی بر عدم حضور مسئولان در جلسه بجا است، تصریح کرد: چرا نخبگان و سرمایه‌گذاران از کهگیلویه و بویراحمد فرار می‌کنند و به استان‌های دیگر می‌روند و کار سرمایه‌گذاری را در آنجا ایجاد می‌کنند و اشتغالزایی دارند ولی در استان از بیکاری جوانان ما افسرده شدند.
 
وی از واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد به جهت اینکه اندک سرمایه خود را در استان هزینه کردند تقدیر و تشکر کرد.
 
رئیس اتاق اصناف شهرستان بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: در پی تحریم‌های شدید جهانی علیه ایران اقتصاد مقاومتی ایجاد شد و تنها قشری که توانستند چرخه اقتصادی کشور را به حرکت درآورند و رونق دهند واحدهای تولیدی و صنفی است.
 
موسوی‌ قوام‌آباد تاکید کرد: با وجود مشکلات متعدد و تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران واحدهای تولیدی و صنفی همواره ایستادگی کردند لذا این واحدها نیاز به پشتوانه و حمایت بیش از پیش مسئولان مربوطه هستند.
 
این مسئول از مسئولان ارشد کشوری و استانی خواست تا به یاری واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد بیایند تا همین واحدها به تعطیلی کشیده نشوند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.