رئیس آموزش و پرورش چرام

اعلام آمادگی آموزش و پرورش چرام برای همکاری با ستاد سفرهای نوروزی

رئیس آموزش و پرورش چرام در جهت همکاری با ستاد سفرهای نوروزی این شهرستان، اعلام آمادگی کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،صدرالله عزیزی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش با ارائه گزارشی از برنامه‌های آموزشی نیمسال اول، شروع به موقع کلاس‌ها و تجزیه و تحلیل آسیب‌ شناسی بعد از امتحانات اول را از جمله این برنامه‌ها دانست و اظهار کرد: در مجموع آموزش و پرورش چرام نسبت به سه ماهه اول سال گذشته از جهت درصدهای قبولی رشد داشته اما تاکید بر این است که صرف درصد قبولی کافی نیست و باید کیفیت تحصیلی برقرار باشد.
 
رئیس آموزش و پرورش چرام با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های تقویتی، بازدید از مدارس و برگزاری مسابقه علمی متوسطه اول از برنامه‌های آموزش و پرورش این شهرستان در نیمسال دوم است، گفت: همیشه نیمسال دوم وضعیتی متفاوت از نیمسال اول دارد که با در نظر گرفتن راهکارها سعی بر کاهش لطمه در بحث‌های آموزشی در مدارس داریم.
 
وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی آموزگاران ابتدایی اشاره داشت و ابراز کرد: مسابقه علمی متوسطه دوم بعد از تعطیلات نوروزی نیز برگزار خواهد شد.
 
این مسئول در ادامه به برنامه‌ریزی جهت اسکان مسافران نوروزی اشاره داشت و خاطرنشان کرد: 6 نقطه از مدرسه شبانه‌روزی حضرت زینب به دوربین مداربسته مجهز و به درجه یک نامگذاری شده و در ایام نوروز در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.
 
عزیزی ببر جلوگیری از اتلاف حاملان انرژی تاکید کرد و با بیان اینکه در چندین نقطه به روشنایی مدارس نیاز است، در جهت همکاری با ستاد سفر شهرستان، اعلام آمادگی کرد.
 
رئیس آموزش و پرورش چرام با بیان اینکه پذیرش مسافران نوروزی از 28 اسفندماه شروع می‌شود، عنوان داشت: پذیرش به صورت اینترنتی بوده و تا 13 فروردین مدارس در اختیار مسافران قرار دارد.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.