رونمایی دو کتاب از مرکز اسناد در جوار حرم ملكوتی امام رضا (ع)

مراسم رونمایی از كتاب "مشهد از مقاومت تا پیروزی" و "انقلاب اسلامی در مشهد" برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مركز اسناد انقلاب اسلامی، مراسم رونمایی از مجموعه انقلاب اسلامی در مشهد در 2 جلد با عناوین "مشهد از مقاومت تا پیروزی" و "انقلاب اسلامی در مشهد" با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان رضوی و حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان، رئیس مركز اسناد انقلاب اسلامی در جوار حرم ملكوتی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
 
این مراسم به همت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان خراسان رضوی، ساعت 10 صبح، پنج‌شنبه 20 اسفندماه در تالار قدس آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
 
به گزارش پایگاه مركز اسناد انقلاب اسلامی، كتاب "مشهد از مقاومت تا پیروزی" توسط موسسه فرهنگی هنری انتشارات مركز اسناد انقلاب اسلامی در شمارگان 2000 نسخه و با 528صفحه و به قیمت 16 هزار تومان وارد بازار كتاب شده است. این كتاب مبارزات علما و مردم مشهد را از تاریخ 1341 با بررسی زمینه‌ها و حوادث منتهی به قیام پانزده خرداد 1342 و شرح نحوه‌ی ‌شكل‌گیری قیام و ماجرای لایحه‌ی انجمن‌های ایالتی و ولایتی تا بهمن 1357 و پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران بررسی می‌كند.

كتاب انقلاب اسلامی در مشهد نیز توسط موسسه فرهنگی انتشارات مركز اسناد انقلاب اسلامی در شمارگان 1000 نسخه و با 527 صفحه و به قیمت 19 هزار تومان وارد بازار كتاب شده است. این كتاب شمای كلی تاریخ یكصد سال اخیر مشهد را از انقلاب مشروطه تا نهضت خرداد 1342 در مشهد را بدون كتمان حقایق و بدون استناد به اخبار سست یا تعریض به افراد نشان می‌دهد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.