جان کربی: باید نوشته های ضداسرائیلی بر روی موشک های ایرانی تایید شود

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت واشینگتن در صورت لزوم به آزمایشهای موشکی ایران در سازمان ملل و یا به طور یکجانبه پاسخ خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، جان کربی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: آیا شما گزارشهای مربوط به آزمایش های موشکی جدید ایران را دیده اید،بر اساس یکی از این گزارشها بر روی  موشک ها نوشته شده است که اسرائیل باید از روی نقشه محو شود، نظر شما چیست، گفت: ما گزارش های مربوط به آزمایش های موشکی بیشتر از طرف ایران را امروز دیده ایم.

وی افزود: ما این گزارشها را بررسی خواهیم کرد و در صورت ضرورت پاسخ مناسب و مقتضی را یا در سازمان ملل یا به صورت یکجانبه خواهیم داد. بدیهی است بدون تایید وجود این نوشته هادرباره اسرائیل بر روی موشک ها من نمی توانم به طور مستقل این موضوع را تایید کنم اما بدیهی است که ما تمامی تهدید ها ضد اسرائیل را محکوم می کنیم و در کنار اسرائیل برای مقابله با انواع تهدیدها  باقی می مانیم.

من این موضوع را همچنین اضافه می کنم که تحت هدایت رئیس جمهور، ما بیشترین حمایت را از اسرائیل که بخشی از آن بیش از سه میلیارد دلار بوده است که در قالب سیستم دفاع موشکی  گنبد آهنین به این کشور ارائه شده است، داشته ایم.

کربی یادآور شد: ما همچنین در زمینه دیگر سیستم های دفاع موشکی از اسرائیل حمایت کرده ایم.لازم است که امروز این موضوع را اعلام کنم که جان کری وزیر خارجه در تماس تلفنی با ظریف وزیر خارجه ایران مراتب نگرانی ما را درباره این گزارش اعلام کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
ای الاغ واقعاکه خریت تان راثابت کردیدتمام دنیادیدن ولی شماجرات دیدن نداریدپس معلوم میشه که اصلاجرات هیچ جسارتی که بزرگترازدهنتان باشه نداریدچرا؟چون پوزه بندی به پوزه تان زدیم که جرات گازگرفتن راازوجودتان گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
اقا به ظریف بگید تلفن کری را یا به لیست رد بگذاره. یاجواب نده .بابا این کری خیلی کنه شده جسبیده بهمون .اقا ظریف بهش بگو مردحسابی مزاهم نشو
بره به دیگری زنگ بزنه مثلا وزیرامورخارجه حیبوتی سودان گونگو ودیگرکشورها
آخرین اخبار