کرمان؛

تورهای «كرمون گردون» ویژه نوروز برگزار می‌شود

معاون فرهنگي اجتماعي شهردار كرمان، از برگزاري تور نیم روزه و یک روزه کرمان‌گردی با عنوان «کرمون گردون» به صورت ویژه در ایام نوروز خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان وبنا به اعلام روابط عمومي معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري كرمان، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمرتضي حسيني افزود: این تور که در طول سال جهت دیدن بهتر شهر کرمان و آشنایی بیشتر با تاريخچه‌ مكان‌هاي تاريخي اين شهر برگزار می‌شود؛ در ایام نوروز به صورت ویژه و به شکل یک روزه و نیم روزه برای مسافران و شهروندان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تور کرمون گردون برای اولین بار در کشور در سال90 در شهر کرمان برگزار شد و بعد از استقبال خوب از آن، به عنوان الگو در سایر شهرهای کشور استفاده و راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: تور نیم روزه در نوبت صبح از ساعت 9 تا 13 و در نوبت عصر از ساعت 15 تا 19 و تور روزانه از ساعت 9 صبح تا 19 بعد از ظهر از تاریخ دوم تا دوازدهم فروردین 95 برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان، راهنمایان خبره، میان وعده، صرف ناهار در یکی از بهترین رستوران‌های شهر کرمان، اتوبوس‌  را به عنوان بخشی از خدمات این تور ذکر کرد و گفت: هزینه‌ تور نیم روزه هفت هزار و تور روزانه 38 هزار تومان است که این هزینه برای کلیه خدمات ذکر شده و نیز ورودی‌های مکان های گردشگری است.

وي تصریح کرد: استان كرمان جزوء استان هاي داراي جاذبه هاي فراوان گردشگري و تاريخي است و بايد از اين ظرفيت استفاده كرد. بنابراين ما مي كوشيم با برگزاري اين تورها، مسافران نورزی از تفرج در این شهر نهایت لذت را ببرند.

معاون فرهنگي اجتماعي شهردار كرمان به خدماتي كه در اين تور ارائه مي شود؛ اشاره كرد و گفت: مجموعه ي بازار كرمان شامل كاروان سراهاي قديمي، مساجد داخل بازار و مسجد جامع، موزه هاي شهر مثل موزه هاي صنعتي و باغ موزهي هرندي، كتابخانه ي ملي، يخدان مؤيدي، باغ فتح آباد، باغ شاهزاده، شاه نعمت‌الله ولی و... از جمله نقاطي است كه افراد مي توانند با حضور راهنماي گردشگري از آنها بازديد كنند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان مي‌توانند بليت تور «كرمون گردون »را ایستگاه‌های «از من بپرس» شهرداری کرمان که در نقاط مختلف شهر کرمان تعبیه شده‌اند و نیز محل حرکت اتوبوس‌های این تور واقع در مجموعه فرهنگی شهید مطهری واقع در انتهای خیابان آیت‌الله صالحی شهر کرمان تهیه کنند و يا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌های 5- 32533834- 034 تماس حاصل نمايند.

وي با بیان این که بلیت این تور در ایستگاه‌های «از من بپرس شهرداری» با 10 درصد تخفیف ارایه می‌شود؛ گفت: معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري كرمان، تور «كرمون گردون» را با همكاري سازمان اتوبوسراني كرمان و حومه برگزار مي کند.

انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار