دو طلا و یک نقره

چهارمین روز مسابقات دو و میدانی معلولین آسیا و اقیانوسیه با دو طلا و یک نقره برای کاروان ایران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین طلای روز چهارم مسابقات دو و میدانی معلولین آسیا و اقیانوسیه توسط احمد اجاقلو برای کاروان کشورمان رقم خورد.

وی با ثبت رکورد ۱۱ ثانیه و ۹ صدم ثانیه در ماده دو ۱۰۰ متر از سد حریفان خود گذشت و با کسب نشان طلا در جایگاه قهرمانی قرار گرفت.پس از او نمایندگان چین و اندونزی به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند.

آرش خسروی دیگر نماینده کشورمان در فینال مسابقات دو ۱۰۰ متر کلاس T11 توانست با ثبت رکورد ۱۱ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه در مکان نخست قرار گیرد و دهمین مدال طلای کاروان ایران را بدست آورد.نمایندگان اندونزی و تایلند نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نشان نقره پرتاب دیسک کاروان ایران نیز توسط مهدی هاشم زاده در کلاس F46 بدست آمد.وی توانست با ثبت رکورد ۴۱ متر و ۹۵ سانتی متر پس از نماینده اندونزی در مکان دوم قرار گیرد و به عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها دست یابد. رمضان علی دولابی دیگر نماینده کشورمان در این ماده با ثبت رکورد ۳۲ متر و ۶۴ سانتی متر پنجم شد.

مرضیه صدقی نیز در ماده پرتاب وزنه کلاس F53/54 با ثبت رکورد ۱۲ متر و ۵۱ سانتی متر دوم شد و به دلیل حضور تنها دو ورزشکار در این ماده ، مدالی به وی تعلق نگرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار