افتخار آفرینی ورزشکاران معلول در فزاع

کاروان کشورمان در دومین روز مسابقات بین المللی دو و میدانی معلولین فزاع موفق به کسب ۹ نشان مختلف شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات بین المللی دو و میدانی معلولین فزاع از ۱۶ نماینده کشورمان ۹ ورزشکار موفق به کسب نشان های مختلف شدند.
 
محمد فتحی گنجی،در ماده پرتاب دیسک، کلاس F46 با رکورد 35 متر و 3 سانتی متر توانست از سد حریفان خود بگذرد و به نشان طلا و عنوان قهرمانی دست یابد.
 
اسداله عظیمی نیز در ماده پرتاب وزنه، کلاس F53  با رکورد 7 متر و 36 سانتی متر موفق شد در جایگاه نخست قرار گیرد و طلای این ماده را بدست آورد.
 
شهلا حدیدی، بانوی ورزشکارمان در ماده پرتاب نیزه، کلاس F54 با رکورد 13 متر و 11 سانتی متر توانست مدال طلا را کسب کند.
 
محمد بسحاق، نشان نقره ماده پرتاب دیسک، کلاس F54 را با ثبت رکورد 15 متر و 16 سانتی متر بدست آورد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.
 
فاطمه ابراهیمی در ماده پرتاب وزنه کلاس F47 با رکورد 6 متر و 22 سانتی متر مدال نقره این ماده را در رقابتها بدست آورد و در مکان دوم ایستاد.
 
عبدالنبی نواصر نیز در ماده پرتاب دیسک کلاس F44 با رکورد 38 متر و 30 سانتی متر توانست مدال نقره را بدست آورد.
 
الهام صادقی در ماده پرتاب نیزه، کلاس F54 با رکورد 13 متر و یک سانتی متر توانست نشان نقره را کسب کند و به عنوان نایب قهرمانی رسید.
 
شهرام حسن پور، نشان برنز ماده پرتاب دیسک، کلاس F44 بارکورد 34 متر و 15 سانتی متر بدست آورد و در مکان سوم ایستاد.
 
ژیلا یوسفی دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نشان در ماده پرتاب وزنه، کلاس F41 با رکورد 5 متر و 25 سانتی متر توانست در جایگاه سوم قرار گیرد و به مدال برنز دست یافت.
 
طیبه رجب زاده، مقام چهارم ماده پرتاب نیزه، کلاس F55  با رکورد 12 متر و 18 سانتی متر بدست آورد و از کسب مدال باز ماند.
 
عباس دانش نیک در ماده پرتاب وزنه ، کلاس F54 با رکورد 6 متر و 16 سانتی متر در مکان چهارم رقابتها ایستاد و از کسب نشان باز ماند.
 
مهسا روشنایی نیز در ماده دو 400 متر، کلاس T12 با ثبت رکورد یک دقیقه و  13 ثانیه و 80 صدم ثانیه در مکان چهارم قرار گرفت و مفق به کسب مدال نشد.
 
بتول جهانگیری دیگر نماینده کشورمان در ماده پرتاب وزنه، کلاس F33 با رکورد 4 متر و 71 سانتی متر در مکان چهارم ایستاد و از دریافت نشان بازماند.
 
فرشته مرادی مقدم در ماده پرتاب وزنه، کلاس F44 با رکورد 5 متر و 40 سانتی متر در مکان پنجم قرار گرفت و موفق به کسب نشان این رقابتها نشد.
 
بهمن انصاری نیز در ماده دو 400 متر، کلاس T37 با ثبت رکورد 1 دقیقه و 2 صدم ثانیه به مقام پنحمی مسابقات دست یافت و از کسب مدال بازماند.
 
رضا حیدری در ماده پرش طول، کلاس T36 با رکورد 4 متر و 81 سانتی متر در مکان ششم ایستاد و از دریافت نشان این مسابقات بازماند.
 
کاروان کشورمان تاکنون موفق به کسب ۱۶ مدال شامل ۷ طلا ، ۵ نقره و ۴ برنز شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار