بازگشت پیکر شهید روشندل بعد از سی و دو سال به خانه

پیکر شهید روشندل بعد از سی و دو سال به خانه بازگشت .

بازگشت پیکر شهید روشندل بعد از سی و دو سال به خانهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، شهید اکبر روشندل  از شهدای تازه تفحص شده که متولد سال 1349 در روستای"ارداک " گوارشک  ازروستاهای توابع آرامگاه فردوسی که در سالهای دفاع مقدس به مناطق عملیاتی اعزام و  در سال 1362 در سن 14 سالگی  در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نایل شد.

شهید اکبر روشندل در سن 13 سالگی  به همراه  پدر و دو برادر دیگر خود به جبهه اعزام شدند  و این در حالی بود که برادر دیگرش تازه از جبهه بازمی گشت.

مادر شهید بعداز شنیدن خبر بازگشت پیکر فرزندش بابیان اینکه خوشحالم فرزندم را در راه دفاع از میعن و ناموس کشور اهدا کردم،افزود: روزی که برای آخرین بار فرزندم عازم جبهه بودم میدانستم که فرزندم را برای آخرین بار می بینم چون چند شب قبلش خواب شهادتش را دیده بودم و می دانستم که دیدار آخرست  و وقتی  فرزندم  اکبر داشت از منزل خارج میشد به او گفتم سلام مرا به حضرت زهرا (س) برسان.

خواهر شهید هم در این مراسم گفت: هر وقت برادرم اکبر مرا اذیت می کرد به او می گفتم انشالله شهید شوی و برادرم می گفت همیشه اذیتت می کنم تا برایم آرزوی شهادت کنی و خیلی خوشحالم از اینکه برادرم به آرزوی قلبی خودش رسید و شهید شد.

شهید اکبر روشندل در فرازی از وصیت نامه اش می نویسد: " این نامه را با خنده و دلیرانه و محکم می نویسم و شما هم دلیرانه و شجاعانه بخوانید. سلام من به امام هشتم امام رضا  ای نور چشمانم  پدر و مادرعزیزم از این که خبر شهادت مرا می شنوید ناراحت نشوید .من خواب دیدم که شهید می شوم برایم دعا کنید که جز فدائیان امام  شوم و انشا الله می شوم مادر و پدر عزیزم سلام من را به همه برسانید و برایم حلالیت بطلبید"

آیین بزرگداشت  12 شهید روز شنبه در مجتمع آیه ها  با حضور خانواده های شهدابرگزار خواهد شد.

همزمان با شهادت حضرت زهرا (س)  پیکر شهید روشندل و یازده همرزم دیگرش  بر روی دوش مردم ولایتمدار مشهد تشییع خواهد شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: شهید ، روشندل ، تشییع ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.