آخرین وضعیت افتتاح برج‌های فناوری در دانشگاه‌ها

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از آخرین وضعیت برج های فناوری دردانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه تربیت مدرس، امیر کبیر و صنعتی شریف برای این کار در نظر گرفته‌ایم.

بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفت‌و گو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت برج‌های فناوری در دانشگاه‌ها گفت: هم‌اکنون در تهران ساختمان دانشگاه صنعتی شریف،‌تربیت مدرس و ساختمان نزدیک، دانشگاه صنعتی امیر کبیر را برای برج‌های فناوری در نظر گرفته‌ایم. 

وی ادامه داد: در حال حاضر ساختمان دانشگاه شریف خریداری شده و شرکتهایی که برای تجمیع در این شرکتها تقاضا داده‌اند مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

سلطانی بیان کرد: تعدادی از این شرکتها که درخواست کتبی داده‌اند در مرحله‌ای هستند که باید مبلغ 30 هزار تومان را واریز کنند تا بتوانند از تسهیلات خرید دفاتر تهیه شده است استفاده کنند. 

سلطانی با اشاره به وضعیت برج فناوری دانشگاه تربیت مدرس عنوان کرد: مجتمع فناوری دانشگاه تربیت مدرس با اینکه دیرتر از مجتمع های دیگر آغاز به کار کرد ولی بیشتراز مجتمع های دیگر پیش رفته است و تعداد زیادی از صاحبان شرکت‌های دانش‌بنیان 30 درصد سهم خود را واریز کرده‌اند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در زمینه نحوه پرداختی این شرکتهای دانش‌بنیان بیان کرد: این شرکتها 30 درصد مبلغ دفاتر کاری را به حساب صندوق واریز می‌کنند 70 درصد باقی مانده را به صورت قطعی و وام 14 درصد می‌پردازند. 

سلطانی عنوان کرد: همچنین این شرکتها پس از مستقر شدن در ساختمان‌های فناوری اجاره‌ای پرداخت می‌کنند و این همان اقساط صندوق نوآوری و شکوفایی است و پس از 3 الی 4 سال پرداخت اجاره مالک شرکتهای دانش‌بنیان مستقر در برج‌های فناوری خواهند شد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار