اراک

تلاش برای حفظ همدلی و همزبانی در عالی ترین سطح

آیت الله دری گفت : تلاش کردیم در سال 94 همدلی و همزبانی را در عالی ترین سطح حفظ کنیم تا از شکاف ، اختلاف و کدورت در استان مرکزی پرهیز شود .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نشست ائمه جمعه سراسر استان با قدردانی از تلاش ائمه جمعه در سال 1394 تصریح کرد : در سالی که مزین به نام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی است ، ائمه جمعه با سرلوحه قرار دان شعار سال برای تحقق آن همدلی و همزبانی و حمایت از دولت را سرلوحه کار خود قرار دادند.
امام جمعه اراک به دو رویداد مهم سال 94 اشاره کرد و گفت : راهپیمائی 22 بهمن ماه که با شکوه خاص خود بزرگ شد رویداد مهم امسال بود و انتخابات 7 اسفندماه و خلق حماسه ملت بزرگ ایران دومین رویداد مهم سال 94 بود .
آیت الله دری با قداردانی از تلاش تمامی دستندرکاران برگزاری انتخابات 7 اسفندماه به ویژه دستگاه ای اجرائی ، نظارتی ، امنیتی و رسانه ها گفت : آمار 62 درصدی مشارکت مردم آمار قابل قبول و خوبی بود.
وی اولویت بندی اجرای طرح های توسعه استان را کار مهم مسولان اجرائی در سال آینده برشمرد و گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام درمانی استان به ویژه بیمارستان ولیعصر(عج) ، آیت الله طالقانی و فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری از مهمترین آنها است .
نماینده ولی فقیه در استان رفع مشکلات صنایع را اولویت دیگر مسولان اجرائی استان در سال 95 عنوان کرد و گفت : صنایع ظرفیت بالای استان مرکزی هستند که باید با اولویت بندی ضمن حل مشکلات آنها به سمت سرمایه گذاریهای مولود حرکت کرد
امام جمعه اراک اتصال راه آهن اراک به تهران را از مهمترین طرحهای توسعه استان در بخش حمل و نقل برشمرد و ابراز امیداواری کرد اجرای این طرح در سفر آینده رئیس جمهور به استان به صورت جدی پیگری شود .
وی اولویت بندی اجرای فرهنگی استان مرکزی را خواستار شد و گفت : طرحهای فرهنگی استان بایستی به سمت تحکیم خانواده ، فرهنگ حسینی و فرهنگ ائمه اطهار (ص) باشد
آیت الله دری نجف آبادی توجه به ساخت زائر سرای استان مرکزی در مشهد مقدس ، مصلی های استان ،توسعه مدارس علمیه و حوزه ها را با اولویت بندی طرحهای مهم ضروری دانست .
استاندار مرکزی هم در این نشست برگزاری انتخابات 7 اسفندماه در امنیت و آرامش کامل را از دستاوردهای بزرگ سال 94 برشمر و خاطرنشان کرد ؛ مجریان انتخابات حداقل از شش ماه قبل از انتخابات تمام تلاش خود را بکار گرفتن تا انتخابات در صحت و سلامت و باشکوه همراه با آرامش برگزار شود
زمانی قمی از تلاش دستندرکارن برگزاری انتخابات به ویژه هیاتهای اجرائی و نظارتی قدردانی کرد و گفت : رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمه یکی از مهترین عوامل برگزاری باشکوه و آرام انتخابات بود .
وی با اشاره به اینکه ما تذکرهای نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه را حمایت از مسولان اجرائی استان می دانیم تصریح کرد؛ از نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در سال 95 حمایت از خادمان مردم در استان را خواستاریم .
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، ولی فقیه ، ائمه جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.