اراک

صدا و سیما زبان گویا و چشم بینای نظام

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : صدا وسیما زبان گویا و چشم بینای نظام است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با مدیرکل ، معاونین ، مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به جایگاه و اهمیت رسانه ملی در شرایط کنونی کشور و دنیا گفت : همه باید سرباز انقلاب باشند و همگی برای تقویت نظام و رهبری تلاش کنیم .
امام جمعه شهر اراک در بخش دیگری از سخنانش بر مسئولیت مهم رسانه ملی تاکید کرد و گفت : موضوعات مطرح شده از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی باید عملی شود و صدا و سیما نقش حکیمانه ای در راهبری این موضوعات دارد .
جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی ، تولید علم ، توسعه و تقویت شرکت های دانش بنیان ، شکوفایی خانواده و جامعه ، اهمیت رشد جمعیت و زاد و ولد و ارتقاء فرهنگ و اخلاق و مسئولیت پذیری در جامعه از مباحث مهمی بود که عضو مجلس خبرگان رهبری برشمرد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این ارتباط را فصل الخطاب قرارداد.
در ادامه این نشست مدیر کل صدا وسیمای استان مرکزی هم با ارایه گزارشی ، از افزایش مخاطب و ارتقاء کمی و کیفی تولیدات شبکه آفتاب خبرداد و گفت : مناسبت های مذهبی وملی از جمعه 22 بهمن ، انتخابات 7 اسفند ، تشییع پیکر پاک شهدای گمنام و مدافعان حرم آل الله تا کنون بارها در شبکه استانی و ملی پخش شده که این بیانگر تلاش مجدانه همه خدمتگزاران این عرصه است .
قربانی جم در ادامه افزود : امسال نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش مخاطب داشته ایم و در سه ماهه سوم سال بینندگان ما به 74 درصد رسیده اند و با همت و تلاش همکاران پوشش استانی را به 93 درصد رسانده ایم و در سال هم 95 تلاش خواهیم کرد بر اساس منویات رهبری نظام در همه عرصه و برای اهداف نظام بیشتر از گذشته قدم های موثر برداریم .
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، دری ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.