تبریز؛

ساماندهی گلزار شهداء تبریز

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت:فاز دوم ساماندهی گلزار شهداء تبریز با 150 میلیارد ریال از سوی شهرداری تبری در حال اجرا شدن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صمدیان در حاشیه افتتاح پروژه ساماندهی شده گلزار شهداء روستای سعید آباد واقع در بخش مرکزی شهرستان بستان گفت:برای ساماندهی گلزار شهداء این روستا یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه از یک هفته مانده به دهه فجر امسال طرح 40 روز با ترویج فرهنگ ایثار و شهداء به همت تمای ارگانها و نهادها با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی و گرامیداشت ها و بازدید از خانواده شهدا در حال اجرا داریم افزود:اختتامیه این طرح در 25 اسفند ماه سال جاری در تبریز خواهد بود.

وی با تبریک روز 22 اسفند روز پاسداشت مقام والای شهید و روز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به خانواده شهداء و مردم گفت:ما هرچه داریم از شهداء بوده و هر قدمی که بر می داریم در برابر مقام شهداء کم است.

وی ساماندهی گلزار شهداء در شهرستان ها و روستاها را از اولویت برنامه های بنیاد شهید عنوان کرد و افزود:در آینده نزدیک ساماندهی شش گلزار شهداء شهرستانی آماده افتتاح است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را لازمه امروز جامعه عنوان کرد و افزود:هر چقدر با شهداء نزدیک باشیم به طور قطع شاهد گاهش برخی ازبد اخلاقی ها در جامعه خواهیم بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.