همدان؛

دوربین های سرعت سنج محورهای مواصلاتی استان را می بینند

مدیر کل حمل و نقل پایانه های همدان ازتجهیز تمامی محورهای مواصلاتی استان همدان به دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نصرت الله حیدری به نصب انواع دوربین های نظارتی در سطح محورهای استان اشاره کرد و گفت: کلیه محورهای مواصلاتی استان مجهز به دوربین ثبت تخلفات رانندگی است.


وی به فعالیت مرکز مدیریت راه ها ی این اداره کل در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: کارشناسان ما در ایام تعطیلات نوروز همه روزه در مرکز حضور داشته و از طریق ارتباط با واحد صدای مرکز همدان و ارائه گزارش رادیویی، از شرایط ترافیکی و موقعیت فیزیکی راه ها مطلع خواهد نمود.

مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان همدان تصریح کرد: نصب مانیتور های متصل به مرکز مدیریت راه ها در محل پایانه مسافربری انقلاب ، تصاویر محور ها و جاده های استان و موقعیت ترافیکی این جاده ها را بصورت آنلاین نشان میدهد و مسافرین و رانندگان می توانند در این مکان نیز از وضعیت راه ها مطلع شوند.

حیدری یاد آورشد: برای اطلاع بیشتراداره کل حمل و نقل پایانه های استان اقدام به چاپ و انتشار انواع بروشور های راهنما ، بنر و پوستر های گویا کرده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.