همدان؛

کاهش 8 درصدی تصادفات در همدان

رئیس پلیس راه همدان از کاهش هشت درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات در این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی شاکری ارتقای انضباط ترافیک، پیشگیری از معضلات و گره‌های ترافیکی و حوادث جاده‌ای را از مهم‌ترین اهداف دانست و از کاهش هشت درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات در همدان خبر داد و گفت: در فقره فوتی این آمار، 11 درصد را شامل می‌شود.


وی با بیان اینکه این میزان در کشور 3.1 درصد را شامل می‌شود و ما از میانگین کشوری جلوتر هستیم اما جزء استان‌های برتر نیستیم، خاطر نشان کرد: 38 درصد فوتی و جرحی ناشی از عدم توجه به جلو بوده و 27 درصد نیز تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه امسال در مجموع پنج درصد آمار فوتی، جرحی و خسارتی کاهش داشته است، گفت: سال گذشته مدیریت بر سرعت را جزء اولویت‌ها قرار دادیم و در بحث برخورد با سرعت غیر مجاز 47 درصد افزایش داشتیم.

شاکری با بیان اینکه در این مدت 71 هزار تخلف توسط دوربین‌ها ثبت و پس از بررسی به آدرس منزل آنها فرستاده شد، افزود: به بیش از 44 هزار نفر از جمله دانش‌آموزان مدارس حاشیه شهر، مردم در محافل و مساجد روستایی و به رانندگان وسایل نقلیه عمومی خصوصاً رانندگان راهیان نور آموزش رعایت قوانین داده شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.