همدان؛

ادامه اعزام‌های راهیان نور بسیج محلات از همدان تا 12 فروردین ماه

مسئول اردویی راهیان نور استان همدان گفت: اعزام بسیجیان پایگاه‌های محلات به مناطق عملیاتی جنوب کشور تا 12 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   همدان ؛حسن ترکمان اظهار داشت: امسال اعزام بسیج محلات به اردوهای راهیان نور از تاریخ 29 اسفندماه 94 در چهار مرحله آغاز شده است. 

وی با بیان اینکه این اردوها چهار روزه است، افزود: اعزام بسیجیان پایگاه‌های محلات به مناطق عملیاتی جنوب کشور تا 12 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) همدان با آرزوی سالی پر خیر و برکت و سعادت برای مردم شهیدپرور ایران تصریح کرد: مکان‌های بازدید و اسکان در نظر گرفته شده برای زائرن امسال از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: افتتاح و بهره‌برداری از زائرسرای سردار شهید همدانی در خرمشهر یک انعطاف و ویژگی خاصی در اعزام‌ها پیش آورد.

ترکمان اضافه کرد: افتتاح این زائرسرا با عنایت و یاری خداوند و پشتیبانی و مساعدت سپاه، استانداری و مجموعه ادارات استان صورت گرفت و جای تقدیر دارد که این فرصت و زیرساخت را در خرمشهر برای زائران فراهم آوردند.

وی ابراز داشت: مکان‌هایی که زائران بازدید می‌کنند با توجه به محل‌های اسکان برگرفته شده که یک فرصت وسیعی در اختیار زائران قرار می‌دهد.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه زائرسرای سردار شهید همدانی در خرمشهر قرار دارد، گفت: با توجه به فاصله کم خرمشهر تا مناطق عملیاتی و یادمان‌ها، فرصت خوبی در اختیار زائر است تا با طمأنینه و فراغت بال از یادمان‌ها بازدید کنند.

وی با اشاره به شرایط ویژه فراهم شده برای زائران یادآور شد: امسال اسکان برای تمام زائرن رایگان بوده و تغذیه نیز برای زائرانی که با کاروان به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند رایگان بوده و برای خانواده‌هایی که به صورت خودجوش و داوطلبانه می‌روند با تخفیف ویژه و یارانه‌ای است.

ترکمان با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده افزود: برنامه‌های مختلفی که در مکان‌های اسکان و یادمان‌ها در قالب برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و بصیرتی در نظر گرفته شده که بازدید از معراج شهدا در کنار بازدید از یادمان‌های شهدا از عمده‌ترین برنامه‌های فرهنگی این اردوها است.

وی ادامه داد: شرکت در برنامه رزمایش در شب آخر ارودهای راهیان نور از دیگر برنامه‌های جذاب و تأثیرگذاری است که همه زائران مشتاقانه از آن استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: راهیان ، نور ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.