کرمان؛

وجود حیات ‌وحش قرق شده درکوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت:آب و هوای کوهستانی، وجود مشاهیر بزرگ، جاذبه‌های طبیعی و حیات ‌وحش قرق شده ،کوهبنان را به یکی از قطب‌های مهم گردشگری تبدیل کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا مهدلو افزود: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان کوهبنان از 28 اسفند فعالیت خود را آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت تمام وقت فعالیت دارد.

وی خاطر نشان کرد: این شهرستان در حاشیه کویر لوت استان کرمان را به استان‌های یزد و خراسان جنوبی وصل می‌کند و دارای آثار فراوان تاریخی، زیارتی، سیاحتی، طبیعی و گردشگری است همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و در ایام نوروز پذیرای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی است.

مهدلو تصریح کرد: مسافران نوروزی و زائران امام رضا (ع) در ایام نوروز می‌توانند برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود با شماره 03433494532 دفتر فرمانداری کوهبنان ارتباط برقرار کنند.

نصب چادر از سوی میراث فرهنگی و هلال‌احمر در ورودی‌ و خروجی شهر کوهبنان، چاپ و تهیه نقشه راهنمای گردشگری‌ و توزیع در بین مسافران، رسیدگی به وضعیت شهری و نظافت فضای اماکن گردشگری و سیاحتی و استقرار کمپ‌های ویژه نوروزی در ورودی اصلی شهر‌ در ایام نوروز مستقر است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حیات وحش ، کوهبنان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.