همدان؛

13میلیون عدد مواد محترقه قاچاق در همدان کشف شد

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 13 میلیون عدد مواد محترقه قاچاق تاکنون در استان همدان خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در ستاد تسهیلات خدمات سفر استان همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی استان آمادگی لازم را برای انجام مناسبت‌های سال برای ایجاد امنیت دارد و نماینده خود را در ستاد معرفی خواهیم کرد، اظهار کرد: آماده‌باش نیروی انتظامی به طور کامل از 27 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه 56 ایستگاه پلیس نسبت به ایجاد امنیت اقدام می‌کنند، افزود: یگان تکاوری و ویژه آماده امدادرسانی در مواقع اضطراری هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ایست بازرسی‌های دائم و موقت نیروی انتظامی نیز فعال هستند، افزود: 460 گشت محسوس و غیر محسوس در نظر گرفته شده است.

مهدیان‌نسب با بیان اینکه مردم و به خصوص والدین نوع رفتار جوانان خود را در چهارشنبه آخر سال مدیریت کنند گفت: انجام مراسم چهارشنبه آخر سال در کوچه‌ها و محله‌ها هیچ مانعی ندارد اما نباید امنیت مردم را به خطر بیندازد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز 6 هزار پلیس برای انجام عملیات در دو نوبت آماده باش هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: اخبار و اطلاعات و مشکلاتی که دیده می‌شود به سامانه 197 پلیس پاسخگو اطلاع داده شود تا 64 گشت نظارتی که آماده شده‌اند اقدامات لازم را انجام دهند.

مهدیان‌نسب با بیان اینکه در استان 24 نقطه حادثه‌خیز وجود داشت که 18 نقطه تا حدودی رفع شده است، بیان کرد: محور علیصدر نیاز به تابلو برای راهنمایی مسافران دارد چراکه به علت عدم وجود تابلو و عدم آشنایی مسافران با این محور حوادثی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.