همدان؛

برپایی ۲۰ سفره هفت سین در مناطق گردشگری همدان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از برپایی ۲۰ سفره هفت سین در اماکن گردشگری همدان طی نوروز ۹۵ خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی مالمیردر جلسه ستاد خدمات سفر استان همدان با بیان اینکه اقدامات برای استقبال از مهمانان نوروزی انجام شده است، اظهار داشت: پاکسازی محور های گردشگری، تهیه فرم نظر نسنجی در بین ۸۰۰مسافر و هماهنگی برای برپایی ۲۰ سفره هفت سین در مناطق گردشگری و تاریخی همدان، اجرای ۲۸ برنامه موسیقی محلی از جمله اقدامات بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۵نفر راهنمای آموزش دیده در اماکن گردشگری آماده خدمت رسانی به مسافران و بازدید کنندگان هستند، افزود:  ۹ موزه و ۱۲ جاذبه گردشگری همدان و برج قربان و حمام کلیمیان نیز آماده بازدید مسافران در ایام نوروز است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ادامه داد: پارکینگ هگمتانه با همکاری شهرداری آماده شده است و اطلاعات را در اختیار گردشگران خواهد گرفت. ساماندهی ناوگان عمومی شهری انجام شده و هماهنگی لازم نیز با صنوف و اتحادیه ها برای نظارت انجام گرفته است.

مالمیر با بیان اینکه تورهای شهرگردی با همکاری شهرداری انجام می شود، افزود: استقرار کیوسک های راهنمای مسافران در سطح شهر و ورودی شهر ها انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار