ثبات قیمت گوشت در بازار مشهد

رییس اتحادیه گوشت دامی مشهد گفت: مشکلی برای تأمین گوشت در ایام نوروز نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی؛ احمد احدی امروز در نشست خبری با بیان اینکه اتحادیه گوشت مشهد با همکاری اتاق اصناف تمهیدات ویژه‌ای برای تامین گوشت در ایام تعطیلات نوروزی اندیشیده است، اظهار کرد: با توجه به ورود حجم انبوهی از مسافران و زائران رضوی و تقاضای گوشت بیشتر نسبت به سایر ایام برنامه‌ریزی‌های کاملی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه گشت‌های بازرسی این اتحادیه در ایام نوروز به گشت زنی و رسیدگی به تخلفات اقدام می‌کنند،افزود:اکیپ‌های بازرسی تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت روزانه و مستمر از ساعت 8 صبح تا 10 شب در سطح شهر مشهد به گشت‌زنی و رسیدگی به تخلفات می‌پردازند.

رییس اتحادیه گوشت دامی مشهد با اشاره به اینکه در آستانه سال جدید قیمت گوشت تغییری نکرده است، تاکید کرد: گوشت در تمام سطح شهر مشهد بر اساس نرخ مصوب ارائه می‌شود.

احدی گفت: قیمت هر کیلو گوشت گوساله نرینه بدون استخوان همچون گذشته به قیمت 32 هزار 500 تومان و هر کیلو گوشت گاوی بی‌استخوان و بدون چربی 28 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه : تاکنون تخلفی از سوی فروشندگان گوشت توسط گشت‌های بازرسی مشاهده نشده است، اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات در زمینه عرضه گوشت در سطح شهر مشهد می‌توانند با شماره تلفن 33423020 (اتحادیه فروشندگان گوشت دامی قصابان مشهد) تماس بگیرند تا در اسرع وقت به شکایت‌های آنها رسیدگی شود.

//انتهای پیام

برچسب ها: قیمت ، گوشت ، بازار ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار