مهدوی :

امروزاز قهرمانان سال 93 تجلیل شد نه 94 !

سرپرست دبیری فدراسیون اسکی به ادعای جواد صید سرمربی سابق تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،جواد صید سرمربی سابق تیم ملی اسکی امروز در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها ادعا کرد رییس سایق فدراسیون اسکی نام مربیان و قهرمانان اسکی را به وزارت ورزش برای تقدیر ارسال نکرده است و به همین دلیل امروز از قهرمانان و مربیان این رشته تقدیر نخواهد شد.صید اضافه کرد مرتضی جعفری قهرمان اسکی روی چمن جهان و من به عنوان مربی وی از این موضوع ناراحت هستیم. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان در این خصوص چاره اندیشی کند.
در این خصوص حمیدمهدوی سرپرست دبیری فدراسیون اسکی به خبرنگار ما گفت: تجلیل امروز رییس جمهور و وزارت ورزش و جوانان از قهرمانان سال 1393 بود. فدراسیون اسکی نیز نام دوتن، از جمله حسین ساوه شمشکی قهرمان مارپیچ کوچک آسیا و علیداد ساوه شمشکی مربی او که در مسابقات آسیایی کره جنوبی که در اسفند 93 در این رقابت ها شرکت کرده بودند را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرد که به علت حضور این دو در مسابقات ترکیه امروز در مراسم حضور نداشتند. در حالی که مرتضی جعفری مرداد امسال دررقابت های جام جهانی اسکی چمن به میزبانی کشورمان در رشته مارپیچ بزرگ به مدال طلا دست یابد.
مهدوی ادامه داد معرفی قهرمانان به وزارت ورزش و جوانان امری سلیقه ای نیست بلکه همه ساله طبق اصول، قوانین و شاخص های وزارت ورزش و جوانان صورت می گیرد.


انتهای پیام
برچسب ها: مهدوی ، سرپرست ، فدراسیون ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار