کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

تقابل طلایی پوشان دیار زاینده رود و لوکوموتیورانان

تیم سپاهان اصفهان از ساعت 16 امروز میزبان لوکوموتیورانان تاشکندی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ایگور استیماچ سرمربی تیم سپاهان معتقد است که رویارویی امروز آنها با لوکوموتیو در ورزشگاه فولاد شهر سرونشت ساز خواهد بود.

باشگاه ایرانی که در بازی رفت موفق شده بود با نتیجه 0-2 النصری ها را مغلوب خود کند، در بازی برگشت با همین نتیجه بازی را به شیخ نشینان واگذار کرد.

سپاهانی ها که در لیگ خلیج فارس 10 بازی بدون برد را پشت سر گذاشته اند، با برد 0-1 خارج از خانه آن هم در مقابل سیاه جامگان، به دیدار لوکوموتیورانان شکست ناپذیر خواهند رفت.

سرمربی کروات طلایی پوشان اعلام کرد: بازی امروز بسیار مهم است و من معتقدم که یک بازی سرنوشت ساز خواهد بود. به همین خاطر ما به دنبال پیروزی هستیم. ما با تیمی روبه رو خواهیم شد که می تواند نسخه ای از تیم ملی ازبکستان لقب بگیرد. ما تمامی بازی های آنها را بررسی کرده ایم و معتقدیم که آنها فوتبال بسیار خوبی را به نمایش می گذارند. لیگ ازبکستان به تازگی آغاز شده است و ما آنها را دست کم نخواهیم گرفت، چرا که آنها تیم خوبی هستند. ما تنها به پیروزی در این بازی فکر می کنیم و هر کاری را که برای دستیابی به پیروزی لازم باشد، انجام خواهیم داد.

لوکوموتیورانان که با دو تساوی پیاپی در برابر الاتحاد پا به لیگ قهرمانان آسیا گذاشته اند، همچنان در گروه نخست شکست ناپذیر جلوه می کنند. گل سردار میرزایف، هافبک لوکوموتیورانان در لحظات پایانی بازی، کسب دست کم یک امتیاز را ضمانت کرد.

سرمربی لوکوموتیو تاشکند که در بازی امروز "جاسور خاسانوف" را به علت محرومیت در اختیار ندارد، اعلام کرد: تمامی تیم های این گروه از شانس صعود برخوردار هستند. اما تیم ما مسئولیتی سنگین را بر عهده دارد، زیرا سپاهانی ها از بازیکنانی شایسته بهره می برند. چنانچه بتوانیم چهار بازیکن خارجی این تیم را متوقف کنیم، در آن صورت برنده بازی امروز خواهیم بود. لوسیانو پریرا، بازیکن برزیلی سپاهان بسیار قدرتمند است. ما باید در برابر این تیم ایرانی عملکردی شایسته از خود به نمایش بگذاریم و تمام افکار ما متمرکز بر پیروزی در این دیدار حساس می باشد. درست است که سپاهانی ها در لیگ ایران به موفقیت چندانی دست نیافته اند، اما آنها نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا متفاوت از بازیهای لیگ داخلی هر کشور خواهد بود.

در حال حاضر، طلایی پوشان اصفهانی با 3 امتیاز صدرنشین گروه نخست هستند و لوکوموتیورانان تاشکندی تنها با 2 امتیاز در رده سوم جا خوش کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار