کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

تراکتور در یک قدمی صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان

در حساس ترین بازی امروز لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 20:05 الهلال عربستان در کشور قطر میزبان تراکتورسازان تبریزی خواهد بود.

الهلال عربستان زیر چرخ های تراکتور/ ارتش ‍ژنرال در اندیشه فتح دروازه های آسیا!به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  جورجیو دونیس سرمربی الهلال عربستان در دیدار امروز در برابر تراکتورسازان از تمام قدرت تیم خود بهره می برد تا همچون یکه تازی خود در لیگ داخلی بتواند در رقابت های قاره ای نیز افتخار آفرینی کند.

الهلال تنها با اختلاف یک امتیاز سایه به سایه در تعقیب تیم تراکتورسازی است و نماینده ایران با یک مساوی نیز به دور بعد راه خواهد یافت. از طرفی، الهلالی ها برای صعود به دور بعد به پیروزی نیاز دارند.

دونیس که شاگردانش در لیگ عربستان و پس از پیروزی 2-3 مقابل نجران در جایگاه دوم قرار گرفتند، اعلام کرد: ما به برخی از بازیکنان کلیدی خود در این بازی استراحت خواهیم داد و در خطوط مختلف خواهیم جنگید و این به معنای آن است که باید بازیکنان خود را در زمین بازی بچرخانیم و از آنها در مسابقات گوناگون بیشترین استفاده را بکنیم.

بازی در برابر تراکتورسازی بسیار مهم است، چرا که در دوره ای حساس از این فصل قرار گرفته است.

ما تنها با یک هدف پا به میدان خواهیم گدذاشت و آن هم کسب هر 3 امتیاز ممکن به منظور صعود از این گروه است.

ناصر الشمرانی بازیکن سال پیشین آسیا که پس از موفقیت های چشمگیر در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2014، بازیکن پیشتاز آسیا نام گرفت، در فهرست بازیکنان اعزامی به قطر قرار نگرفت.

این بازی به علت تنش های سیاسی و روابط تیره و تاریک میان دولت های ایران و عربستان سعودی در قطر برگزار می شود.

تراکتورسازی در بازی روز پنج شنبه در برابر صبای قم به تساوی دست یافت و این نخستین باری است که در چهار بازی گذشته، به پیروزی دست نیافته است.

امیر قلعه نویی امیدوار است که شاگردانش به روند خوب خود همچنان ادامه دهند.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران اعلام کرد: ما قصد داریم به روند خوب خود در رقابت ها ادامه دهیم و همچنان صدرنشین باقی بمانیم.

در برابر تیمی قدرتمند قرار خواهیم گرفت و مسابقه ای آسان را نخواهیم داشت. اما من اطمینان دارم که بازیکنانم نتیجه ای مثبت خواهند گرفت.

با وجود حضور در یک مسابقه دشوار ، امیدوارم که به دور بعد صعود کنیم.

تفاوت چندانی میان تیم ما و تیم الهلال وجود ندارد. چرا که ما تنها با یک امتیاز اختلاف از آنها بالاتر هستیم و این به معنای دشوار بودن این مسابقه برای هر دو تیم خواهد بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار