اجرای طرح ستایش برای نخستین بار در خراسان رضوی

برای نخستین بار در خراسان رضوی طرح ستایش برای دانش آموزان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، مسوول امور ابتدایی مدارس خراسان رضوی گفت : "ستایش" کلیدواژه طرح نوروزی کودکان پیش دبستانی استان با پیام "سرمایه های تحول و امید، یاوران شاکریم" است.

حقیقی افزود: امسال بعد از چندین سال تلاش وزارتی، بحث مرجعیت آموزش و پرورش در متولی بودن آموزش پیش دبستانی از طرف معاون رییس جمهور به تمام دستگاه ها ابلاغ شد.

وی گفت: دستگاه هایی که در این طرح همکاری و توجه ویژه به آموزش نو آوران پیش دبستانی داشتند، این سرمایه های تحول و امید را به گروه هایی به تعداد تمام مدیران کل استان تقسیم کردند که این نو آموزان به تمام ادارات کل، دفاتر مدیران کل بروند و پیام تبریک و تشکر خودشان را به دستگاه ها و مسئولان استان برسانند.

مسوول امور ابتدایی مدارس خراسان رضوی افزود: هدف اجرای این طرح نشان دادن نقش مرجعیت بودن آموزش پیش دبستانی و ارسال پیام خاصشان به همه دستگاه هاست.

حقیقی گفت: اجرای طرح ستایش از امروز شروع و در سطح استان به همه ی ادارات 47 گانه ابلاغ شده و ادارات تا پایان فروردین فرصت اجرای این طرح را دارند.

وی خاطر نشان کرد: امروز ادارات کل استان را هماهنگ کردیم که تمام گروه های شرکت کننده در این طرح در سطح استان در اتاق مدیران کل استان می روند و سال نو را تبریگ می گویند.

انتهای پیام//

برچسب ها: ستایش ، دانش آموز ، مدارس ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار