کرمان؛

24خودرو برای ایام نوروز به خودروهای پلیس افزوده می شود

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان گفت: براي کنترل و نظارت بيشتر پليس و ارتقا امنيت عمومي طي ايام نوروز 95، علاوه بر کلانتري‌ هاي شهر کرمان 24 ايستگاه پليس نيز اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلي روانبخش  گفت: براي اين کار طبق برنامه‌ هايهر ساله، تعدادي از نيروي هاي کمکي از مراکز آموزشي و ستاد استان، در دو شيفت سازماندهي و به کمک نيروهاي اجرايي اين فرماندهي به کار گرفته مي‌ شوند.

وي افزود: با اين اقدام، يک توان 30 تا 40 درصدي به بخش اجرايي پليس شهر کرمان اضافه مي‌ شود.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان تصريح کرد: با توجه به افزايش ميزان مسافرت مردم در ايام نوروز و خالي شدن منازل، اين افزايش ظرفيت در کرمان ضرورت دارد.

سرهنگ روانبخش افزود: همچنين در اين ايام تعداد ميهمانان شهرکرمان چه از ساير استان‌ ها و شهرستان ها استان افزايش مي‌ يابد و تامين امنيت آنان نيز ضرورت داشته و جزء وظايف پليس است که هم اين افراد با خاطره خوش به وطن خود بازگردند و هم خداي ناکرده خطري مالي يا جاني‌ آنها را تهديد نکند.

وی در ادامه ازدستگیری سه سارق و کشف 18فقره سرقت در کرمان وحاشیه شهر خبردادوگفت: این متهمان به سرقت احشام، قطعات خودرو ومنزل اعتراف کرده اند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: خودرو ، کرمان ، امنیت ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار