فعالیت 270 امدادگر فوریت های پزشکی نوروز امسال درکهگیلویه وبویراحمد

مدیرمرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 270 نیروی ستادی و عملیاتی این اورژانس از 25 اسفند تا 16 فروردین 95 در این استان خدمات رسانی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،جلال پوران فرد  افزود: این طرح در 35 پایگاه امداد و نجات شهری و جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در دو شیفت کاری اجرا می شود.
وی اظهار کرد: برپایی هفت چادر سلامت در جاده های پرتردد این استان و توزیع بروشورهای آموزشی کمک های اولیه، کنترل خونریزی و چگونگی مواجهه با حادثه را از دیگر برنامه های طرح نوروزی فوریت های پزشکی ذکر کرد.
مدیرمرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری سخت گذر بودن برخی از مناطق این استان از برنامه ریزی برای بهره گیری از امدادهوایی با مشارکت استان فارس در صورت نیاز برای نخستین بار در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.
پوران فر با اشاره به نوسازی 50درصد از ناوگان حمل و نقل فوریت های پزشکی این استان در سال جاری گفت: خدمات رسانی این مرکز نسبت به سال گذشته بهبود خواهد یافت.
وی از توزیع پنج دستگاه آمبولانس بین پایگاه های امداد و نجات تا پایان سال خبر داد و افزود: طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویرحمد تا نیمه نخست سال 95 تکمیل خواهد شد.
پوران فر با یادآوری این نکته که صدای آژیر آمبولانس صدای ناله های بیماری است که کمک می خواهد از مردم خواست با باز کردن راه برای عبور آمبولانس و پرهیز از مزاحمت های تلفنی با 115 امدادگران این مرکز را برای ارائه خدمات بهتر یاری کنند.
انتهای پیام /ف
برچسب ها: امدادگر ، فوریت ، پزشکی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.