برگزاری چهارمین جشنواره سفره‌های هفت‌سین دانش‌آموزان و فرهنگیان گچسارانی

چهارمین جشنواره سفره‌های هفت‌سین دانش‌آموزان و فرهنگیان گچسارانی ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و مسئولان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،ظهر امروز و با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان چهارمین جشنواره سفره‌های هفت‌سین دانش‌آموزان و فرهنگیان گچسارانی در محل پارک دوستی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن تعطیلات نوروزی و عید باستانی به اقشار مختلف مردم اظهار کرد: چهارمین جشنواره سفره‌های هفت‌سین دانش‌آموزی و فرهنگیان گچساران امسال نیز همانند سال‌های گذشته با شور و شوق مردم و مسئولان برگزار شده است.

سیدظهیرالدین پورالحسینی افزود: در این جشنواره 44 سفره دانش‌آموزی و 26 سفره فرهنگی شرکت داده شده که طی داوری صورت گرفته سفره‌های برتر و ممتاز انتخاب و به قید قرعه جوائزی اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این جشنواره سه گروه سفره از جمله سفره‌های قرآنی، سفره‌های دفاع مقدس و سفره‌های آیینی و سنتی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

پورالحسینی بیان کرد: این جشنواره در راستای انتقال ارزش‌ها و پاسداشت ملی و مذهبی از جمله عید نوروز توسط آموزش و پرورش گچساران برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران یادآور شد: برگزاری این جشنواره در سطح کشور منحصر به فرد بوده و در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تاکنون برگزار نشده است.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.