همدان؛

کوتاه آمدن و عقب‌نشینی در برابر دشمن چیزی را تغییر نمی‌دهد

فرمانده مهندسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه با کوتاه آمدن و عقب‌نشینی در برابر دشمن چیزی درست نخواهد شد، گفت: امروز موضوع تحریم موشکی را مطرح می‌کنند و انتظار عقب‌نشینی ما را دارند اما برخورد سپاه پاسداران با این خواسته آمریکا تهاجمی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار سیدابوالقاسم طباطبایی در یادواره سرداران، فرماندهان و 130 شهید بخش زرین‌دشت و شهر برزول اظهار داشت: در دهه دوم و سوم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بین برخی فرماندهان و مسئولان انقلاب ابهام و دغدغه جدی وجود داشت که سرنوشت انقلاب چه خواهد بود آن‌هم درحالی‌که نسل جدید نه انقلاب را و نه ۸ سال دفاع مقدس رادیده‌اند.


وی ادامه داد: در آن دوره چندین بار از رهبر معظم انقلاب شنیدیم که نسل امروز اگر از جوانان دهه اول بهتر نباشند کمتر نیستند و امروز نیز با توجه به حوادث پیرامون در این موضوع به‌یقین رسیدیم.

فرمانده مهندسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جوانان امروز از جوانان دهه‌های گذشته سبقت ‌گرفته‌اند، افزود: وقتی از یگان‌های نیرو بازدید می‌کنیم، می‌بینیم که همه این جوانان عاشق دفاع از انقلاب هستند.

وی در رابطه با انتظارهای شهدا گفت: آنچه در وصیت‌نامه‌های شهدا می‌خوانیم مبنی بر دفاع از انقلاب و تبعیت از رهبری است که با وصیت‌نامه‌های شهدای سال‌های ۵۹ و ۶۰ فرقی نمی‌کند.

وی با طرح این سوال که آیا دشمن دست از دشمنی با انقلاب اسلامی ایران برداشته است، اظهار داشت: دشمنان به‌خصوص آمریکا می‌گویند که همه گزینه‌ها روی میز است و هنوز نیز موضوعاتی نظیر امنیت کشور، فرهنگ و اقتصاد ایران را هدف گرفته‌اند چراکه با اصل نظام مشکل ‌دارند و مشکل آنان فقط هسته‌ای نیست.

طباطبایی گفت: رهبر معظم انقلاب بعد از مذاکرات هسته‌ای فرمودند که مشکلات آمریکایی‌ها با ما هسته‌ای نیست و بعد از آن به دنبال موضوعات موشکی و مسائل دیگر می‌روند و امروز می‌بینیم که پیش‌بینی ایشان صحیح بود.

فرمانده مهندسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه با کوتاه آمدن و عقب‌نشینی در برابر دشمن چیزی درست نخواهد شد، عنوان کرد: امروز موضوع تحریم موشکی را مطرح می‌کنند و انتظار عقب‌نشینی ما را دارند اما برخورد سپاه پاسداران با این خواسته آمریکا تهاجمی خواهد بود.

سردار طباطبایی عنوان کرد: فعالیت‌های خود را مضاعف کرده ایم و خواسته آمریکایی‌ها در کشور نتیجه عکس داشته است.

وی در این رابطه با تأکید بر اینکه هیچ‌وقت به آمریکا اعتماد نداریم، گفت: همان‌طور که امام راحل فرمودند رابطه بین ایران و آمریکا رابطه گرگ‌ومیش است و هیچ‌گاه اجازه این ارتباط را نمی‌دهیم و این ارتباط برقرار نخواهد شد.

طباطبایی بیان اینکه دست‌نشانده‌های آمریکا با پول‌های سعودی دنبال ناامن کردن منطقه هستند، عنوان کرد: ما به شما قول می‌دهیم که آن‌ها کاری از پیش نخواهند برد ولی آنچه موجب نگرانی دوستداران نظام شده، مسئله نفوذ و فریب است چراکه امروز دشمن‌ روی برخی از مسئولان مشغول کار است هرچند مردم پاسخ این اقدامات را در انتخابات دادند.

وی افزود: ما در مقابل اقداماتی که در گوشه و کنار در حال انجام است آستانه صبری داریم و مأمور هستیم که با مسائل صبورانه رفتار کنیم ولی آ‌نجا که با اساس نظام و انقلاب اسلامی برخورد داشته باشد، عکس‌العمل‌مان محافظه‌کارانه نخواهد بود و بر سر آن چیزی که ۲۰۰ هزار شهید برای آن دادیم، معامله نخواهیم کرد.

وی بابیان اینکه قدرت سپاه و بسیج به‌صورت تصاعدی روبه افزایش است و دشمن دیگر توان مقابله با ایران اسلامی را نخواهد داشت، عنوان کرد: سپاه به وظیفه خود آ‌شنا است و با بصیرت اجازه هیچ عملی را به دشمنان نخواهد داد و خواسته ما از امت حزب‌الله نیز این است که همگی وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: همدان ، عقب نشینی ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.