با صدور پیامی؛

ظریف: برجام وانتخابات، ایران در فراز تازه ای از تاریخ قرار داده است

وزیر خارجه کشورمان در پیام نوروزی خود به ایرانیان نوشت: برجام وانتخابات، ایران در فراز تازه ای از تاریخ قرار داده است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه در پیام نوروزی خود خطاب به ایرانیان خارج از کشور نوشت: برای همه ایرانیانی که در گوشه گوشه جهان موجب افتخار ایران و ایرانی و همچون پلی برای ارتباط فرهنگ ها و پیوند ایران با جهان هستند بهترین ها را در سال جدید آرزو می کنم.

 متن پیام وزیر خارجه در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحيم

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

در آستانه ی سال نو ۱۳۹۵ شمسی و فرا رسیدن نوروز، این عید سعید را به همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان تبریک و تهنیت می گویم.

سال ۱۳۹۴ در حالی به پایان می رسد که جمهوری اسلامی ایران با به فرجام رسیدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و برگزاری موفقیت آمیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با مشارکت گسترده مردمی و انتخاب هشیارانه ملت بزرگ ایران، در مسیر رشد و اعتلای هرچه بیشتر و آغاز مرحله دیگری از فرازهای تاریخ خود قرار گرفته است.

نوروز مناسبتی برای نو شدن همه چیز و بهار جان ها در همراهی با بهار طبیعت است. برای جمهوری اسلامی ایران تداوم موفقیت ها در سال جدید و برای همه ایرانیانی که در گوشه گوشه جهان موجب افتخار ایران و ایرانی و همچون پلی برای ارتباط فرهنگ ها و پیوند ایران با جهان هستند بهترین ها را در سال جدید آرزو می کنم.

محمد جواد ظریف
وزیر امور خارجه

انتهای پیام/

برچسب ها: ظریف ، پیام ، نورورزی ، برجام ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار