بازیگر «میکائیل» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بهار یادآور خاطرات خوش برایم است

نوروز یعنی نو شدن، به واسطه تولدم علاقمند به نوروز هستم.

متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سال 94 و نوروز گفت: از اسم نوروز، نو شدن پیداست و خود من این نو شدن را دوست دارم از طرفی چون در بهار متولد شدم، علاقمند به نوروز هستم نوروز برای من یادآور خاطرات خوب است تا زمانی که مادربزرگم در قید حیات بودند من عید در دهات ایشون در خرم‌آباد بودم.

وی در باره سال تحویل و عیدی دادن ادامه داد: زمان سال تحویل دوست دارم کنار خانواده باشم اولین عیدی را به خواهرزاده‌ام می‌دهم و عیدی اول را از مادرم دوست دارم بگیرم.

بازیگر غیرعلنی اظهار داشت: بهترین اتفاق حضوردر سال غیرعلنی و یک سفر که داشتم بود و بدترین اتفاق سال 94 زمانی که مادرم مریض بود روزهای بدی را گذراندم.

وی در خصوص تغییر سال 95 عنوان کرد: برای سال 95 قطعاً دوست دارم پیشرفت داشته باشم و نقش‌هایی بازی کنم که از کارهای قبلی بهتر باشد. همچنین در سال 94 همان اندازه‌ای که توقع داشتم اتفاقات خوب را داشتم.

ستوده ‌آرزوی خود را اینگونه بیان کرد: آرزویم در سال 95 این است همه چیز در آرامش پیش برود و در حیطه کاری یک اتفاق خوب رقم بزنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار