امیر صادقی در گفت‌وگو مشروح با باشگاه خبرنگاران جوان:

انهدام یک تیم از گروهک تروریستی "خلق عرب" در خط مرزی جنوب/ امنیت منطقه جنوب غرب عالی است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 92 زرهی اهواز: یک تیم از گروهک تروریستی خلق العرب در خط مرزی جنوب کشور منهدم شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد "سید باقر صادقی"  فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 92 زرهی خوزستان در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره امنیت منطقه جنوب غرب کشور اظهار داشت: وضعیت امنیت منطقه در جنوب غرب بسیار عالی است.


**یک تیم از گروهک تروریستی "خلق عرب" در خطوط مرزی منطقه جنوب منهدم

وی با اشاره به اینکه یک تیم از گروهک تروریستی "خلق عرب" در خطوط مرزی منطقه جنوب منهدم و پرونده‌اش برای همیشه بسته شد، گفت: تاکنون هیچ موردی بعنوان تهدید نداشتیم و اگر موردی بود در نطفه خفه شد.


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 92 زرهی تصریح کرد: یگان های عملیاتی ما در مناطق عملیاتی جنوب مستقر هستند و آن سوی مرزها را رصد می کنند و هیچ موردی از ناامنی گزارش نشده  است.

امیر سرتیپ دوم صادقی تاکید کرد: دستگاه‌های امنیتی به خوبی وضعیت را رصد می کنند و وضعیت امنیتی بسیار عالی است  و هیچ مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه هیچ اقدامی توسط گروهک تروریستی "خلق عرب"  انجام نشده و اگر موردی بوده آن ها گردن گرفته اند و از طریق برادران در وزارت اطلاعات دستگیر شده‌اند، یادآور شد: پرونده آنها در قوه قضائیه مفتوح است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 92 زرهی با اشاره به اینکه یک مورد از اقدامات این گروهک تروریستی حمله به یک هیئت زیارتی بود و آن ها گردن گرفتند، تاکید کرد: یک مورد هم در منطقه جنوب داشتیم که یک تیم از آنها در خط مرزی منهدم و پرونده‌اش بسته شد.

امیر سرتیپ دوم صادقی درباره برنامه‌های فرهنگی لشکر 92 زرهی خوزستان گفت: یگان‌هایی که در منطقه حضور دارند با توجه به خیل عظیم راهیان نور در منطقه تلاش‌های عظیمی را انجام می دهند.


**تدابیر قرارگاه عملیاتی لشکر 92 زرهی برای اسکان زائران

وی ادامه داد: یکی از نمایشگاه های فرهنگی نظامی ما مربوط به تیپ 72 مستقل بوده و یکی دیگر از آنها مربوط به تیپ 45 شهید صیاد شیرازی است و آنها علاوه بر کارهای رزمی و فرهنگی محل پذیرایی ده ها هزار زائر مناطق عملیاتی جنوب هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 92 زرهی گفت: پایگاه بعدی ما در منطقه قدمگاه رزمندگان دفاع مقدس و محل توقف ماشین جنگی رژیم بعث عراق بوده است.

امیر سرتیپ دوم صادقی با تاکید بر اینکه ما در مناطق عملیاتی جنوب شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌ایم، عنوان داشت: در این مناطق پایگاه‌های بسیار خوبی دایر شده که خدمات بسیار خوبی را به زائران ارائه می دهند و ایستگاه های صلواتی دایر گردیده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نمایشگاه‌های ما در پایگاه "حمید" و پایگاه "هوانیروز" و گروه پدافند هوایی اهواز است و یک پایگاه هم در "دزفول" و "خرمشهر" توسط ارتش ایجاد شده که همه توانمندی های دفاع مقدس به معرض عموم درآمده است.


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 92 زرهی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش تاثیرگذار و مقتدرانه خود را نشان می دهد، یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند تا با استفاده از راویان خبره اتفاقات دوران دفاع مقدس را به نسل 3 و 4 منتقل کند.


امیر سرتیپ دوم صادقی همچنین از وجود برنامه‌های فرهنگی در "یادمان شهدای عملیات رمضان" و "یادمان شهید چمران" خبر داد.


گفتگو از محمد زرچینی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار