کرمان؛

باید تلاش کنیم که جمعیت جوان کشور حفظ شود

معاون اول رئیس جمهور گفت: جمعیت جوان کشور یک نعمت برای ما محسوب می شود و می توان از ظرفیت ها و توانمندی های جامعه جوان برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اسحاق جهانگیری پس از بازدید از سرای سالمندان کرمان، در نشست جمع بندی افزود: باید تلاش کنیم که جمعیت جوان کشور حفظ شود.

وی ادامه داد: جمعیت سالمندی در ایران جمعیت بزرگی نیست که درباره افزایش آن دغدغه جدی داشته باشیم اما سالمند شدن جمعیت، یک واقعیت است که باید آن را بپذیریم.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: باید کار فرهنگی جدی مطابق با سنت و فرهنگ ایرانی در کشور صورت گیرد تا فرزندان به نگهداری از والدین خود توجه لازم را داشته باشند و به خوبی از سالمندان مراقبت کنند.

جهانگیری با اشاره به اینکه دولت برای حمایت از مراکز حمایتی در کشور تدبیر جدی دارد، گفت: مردم بیش از دولت به کمک نهادهای حمایتی از جمله سرای سالمندان می شنابند و اگر بتوانیم به خوبی نیازهای جامعه را به مردم اعلام کنیم، مردم متدین کشور همراهی خوبی در مسیر رفع این نیازها خواهند داشت.

وی از عطا احمدی به عنوان یکی از خیران خوشنام کرمانی یاد کرد و ادامه داد: وی منشا خدمات بسیار خوبی در استان کرمان بوده است.

معاول اول ریاست جمهوری سال گذشته را از دشوارترین سال های اقتصادی کشور برشمرد و گفت: تلاش می کنیم که در سال 95 علاوه بر پیشرفت های سیاسی و فرهنگی، در حوزه اقتصادی نیز دوره جدیدی از رونق، کار و تلاش در کشور رقم بخورد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تلاش ، جمعیت ، جوان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار