سخنگوی نیروهای مسلح یمن: یمن گورستان متجاوزان خواهد شد

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح و امنیتی یمن با اشاره به ادامه مقاومت و ایستادگی مردم و نیروهای مسلح در برابر متجاوزان سعودی و مزدورانشان تاکید کرد یمن گورستان متجاوزان خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری رسمی یمن، سرتیپ ستاد "شرف لقمان" سخنگوی رسمی نیروهای مسلح و امنیتی یمن از ایستادگی و استقامت نیروهای مسلح و امنیتی و کمیته‌های مردمی و مقابله آنها با ائتلاف متجاوزان و مزدورانشان در جبهه‌های مختلف و دستاوردها و پیروزی‌های آنها در طول یک سال تجاوز ظالمانه و وحشیانه سعودی‌ها تمجید کرد و گفت یمنی‌ها با شجاعت و نبرد قهرمانانه نشان دادند که یمن با موسسات دفاعی، امنیتی و کمیته‌های مردمی و قبایل آن هرگز شکست نخواهد خورد و اراده آنها عنوان ثبات، ایستادگی و قهرمانی و کوه‌ها و دشت‌ها و وادی‌ها و صحراهای یمن، جهنم تمام متجاوزان و گورستان هر کسی خواهد بود که بخواهد به آن نزدیک شود.

لقمان در گفتگو با این خبرگزاری افزود: نیروهای مسلح با تمام تشکیلات آن تلاش‌های گسترده‌ای برای تقویت زیرساخت‌های نظامی خود با  توانمندی‌ دفاعی انجام دادند و در حالی که با متجاوزان می‌جنگند، برای تقویت توانمندی و امکانات خود در مقابله با متجاوزان و همچنین تروریسم در آن واحد تلاش می‌کنند، یک سال کامل از تجاوز ظالمانه به یمن، تلاش جدی و حرکت به سمت  توسعه فناوری صنایع نظامی و افزایش توانمندی دفاعی را می‌طلبد.

وی خاطر نشان کرد موسسه دفاعی با پشتیبانی کمیته‌های مردمی و قشرهای مختلف مردم برای تقویت ابعاد آمادگی رزمی و فنی یگان پشتیبانی موشکی تلاش کرده است تا در سطحی از آمادگی باشد که بتواند از حاکمیت ملی دفع کرده و با متجاوزان و تروریست‌ها بجنگند.

وی افزود ادامه تجاوزات دشمن به زیرساخت‌ها و محله‌های مسکونی و تاسیسات اقتصادی تنها به افزایش عزم و اراده ملت و نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی برای ادامه مقابله قاطعانه و با صلابت با متجاوزان منجر خواهد شد.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد جنایت تروریستی متجاوزان سعودی در حمله به بازار الخمیس در استان حجه،  تروریسم دولتی به معنای کامل و یک اقدام تجاوزکارانه بی‌نهایت وحشیانه و هولناکی است که در سایه سکوت شرم‌آور، مشکوک و خفت‌بار جامعه جهانی رخ داد.

لقمان گفت این‌که متجاوزان خواستار تحقیق درباره تجاوز و جنایات خود علیه ملت یمن شود، مضحک است که باید به آن گریه کرد، این یک شیوه متجاوزانه است که دشمن قوانین بین المللی و انسانیت را کوچک شمرده و ارزشی برای آن قائل نیست و تلاشی برای فرار از مسئولیت انسانی و جنایی است.

وی افزود متجاوزان مطابق عادت خود به جنایات خود  علیه ملت یمن ادامه می‌دهد و در عین حال خواستار تحقیق می‌شود که نشان دهنده تلاش آشکار آن برای شانه‌ خالی کردن از زیر بار مسئولیت جنایات وحشیانه‌ خود و بی‌ اعتنایی آشکار به خون و جان قربانیان در سایه سکوت غیرقابل قبول بین  المللی، منطقه‌ای، عربی و اسلامی است.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن خاطر نشان کرد جنایت تروریستی وحشیانه متجاوزان سعودی علیه شهروندان بی‌دفاع یمن در استان حجه که 119 شهید و 47 مجروح به جا گذاشت، بر این مسئله تاکید می‌کند که رژیم سعودی و متحدانش، منبع شرارت و تجاوز و جنایات تروریستی است که شهروندان بی‌دفاع و محله‌های مسکونی و بازارها را هدف قرار داده است.

سرتیپ لقمان تاکید کرد ملت یمن و نیروهای مسلح، امنیتی و کمیته‌های مردمی، قدرت و اراده لازم را برای پاسخ دادن به تجاوزگری و مهار توسعه‌طلبی آن در اختیار دارند و با عزم و قدرت مبتنی بر ایمان به یاری و پیروزی خداوند به نبرد با متجاوزان ادامه خواهند داد.




انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار