سردار مومنی مطرح کرد :

تامين امنيت منازل ، مغازه ها و سفر ها در طول مسير بر عهده همکاران ما است

جانشين فرمانده ناجا با اشاره به اين‌که مشاهدات و تجربيات سال های گذشته نشان می دهد مشکلات اقتصادی مردم باعث نشده که آن‌ها سفر نکنند ،گفت: امنيت منازل ، مغازه ها و سفر ها در طول مسير بر عهده همکاران ما است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسکندر مومنی جانشين فرمانده ناجا در قرارگاه مرکزی امام علی ( ع ) ضمن تبريک سال نو به همه همکاران و خانواده هايشان اظهار داشت: هيچ چيزی نمی تواند جايگزين شيرينی لذت در کنار خانواده بودن را در اين لحظات بگيرد، جز رضای خدا و خوشنودی مقام معظم رهبری (مدظله العالی )که ان شاءالله با خدمات شايسته بتوانيم اين دو را به دست آوريم.

وی افزود: در نخستين ساعات از سال نو با گشت هوايی که از سطح خروجی های تهران داشتيم شاهد ترافيک بسيار سنگين بوديم و مشاهدات عينی نشان از حضور فعال و پررنگ تمامی عوامل انتظامی و راهور بود.

سردار مومنی ادامه داد: قرارگاه مرکزی امام علی ( ع ) دو خصوصيت دارد  يکی حضور همه همکاران در ستاد که نشان از يکپارچگی سازمان دارد،  ثانيا همکاران احساس می کنند که بر عملکرد آن‌ها مراقبت می کنند و صرفا ابلاغ دستورالعمل نيست و اين به استان ها و يگان‌ها احساس مسئوليت می دهد.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اين‌که در هيچ جای دنيا تعطيلات اين گونه نيست که همه بتوانند سفر کنند، گفت: در ايران و با وجود اين تعطيلات مردم معمولا دو بار سفر می کنند، يک سفر طولانی برای گردش و تفريح و يک سفر کوتاه برای بازديدهای نوروزی است.

سردار مومنی با اشاره به اين‌که مشاهدات و تجربيات سال های گذشته نشان می دهد مشکلات اقتصادی مردم باعث نشده که آن‌ها سفر نکنند ،افزود: امنيت منازل ، مغازه ها و سفر ها در طول مسير بر عهده همکارانم است.

وی نحوه نظارت بر قرارگاه های استانی و يگان ها را دو گونه اعلام کرد و گفت: اگر حادثه ای در جايی اتفاق افتاده باشد ما ازاينجا سريعا پيگيری و نسبت به آن بودجه و امکانات در نظر می گيريم تا جايی که در آن مورد موضوعی باقی نماند. دوم اين‌که اگر حادثه ای گزارش نشود برای حس مسئوليت پذيری در کارکنان ارتباط خود را با آن‌ها حفظ می کنيم.

جانشين فرمانده ناجا ضمن اشاره به اين‌که ما در تمامی روزهای تعطيلات از آمادگی صد در صدی برخورداريم، بیان کرد: تجربه نشان می دهد که هرچه از سفر بگذرد در برگشت  مردم خسته تر شده و شاهد حوادثی خواهيم بود که توصيه ما اين است که همان نشاط روزهای اول سفر را حفظ کنند تا شاهد حادثه ای نباشيم.

وی با اشاره به ضرب المثلی که سالی که نکوست از بهارش پيداست، گفت: اگر در نوروز و آغازين روزهای سال شاهد حوادث و جرايم کمتری باشيم در طول سال نيز اين کاهش را شاهد خواهيم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار