سردار مومنی:

تامين امنيت انتخابات با 250 هزار نيرو به همراه 26 فروند هواپيما و بالگرد

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينکه تدابير لازم برای برگزاری يک انتخابات امن و پرشور فراهم شده، از تامين امنيت انتخابات با 250 هزار نيرو به همراه 26 فروند هواپيما و بالگرد خبرداد.

تامين امنيت انتخابات با 250 هزار نيرو به همراه 26 فروند هواپيما و بالگردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسکندر مومنی جانشين فرمانده ناجا در حاشيه بازديد از قرارگاه انتظامی امام علی(ع) تهران بزرگ ويژه تامين دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمين دوره انتخابات خبرگان رهبری، اظهار داشت: در راستای تدابير فرمانده ناجا به اتفاق تنی چند از معاونان ناجا جهت بررسی و بازديد از آخرين اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه پليس پايتخت، در راستای تامين امنيت انتخابات پيش رو حضور بهم رسانديم.

وی گفت:خوشبختانه پليس پايتخت با 20 هزار نيرو آمادگی کامل و صددرصدی در جهت تامين امنيت انتخابات را دارد.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اين‌که گزارش های ارائه شده توسط سردار ساجدی نيا فرمانده انتظامی تهران بزرگ حکايت از آن دارد که همه هماهنگی های درون و برون سازمانی با نهادها و سازمان های ذيربط و دست اندرکار برگزاری انتخابات فراهم شده است، افزود: همه شرايط برای برگزاری يک انتخابات امن و پرشور در تهران و کل کشور برقرار شده است.

سردار مومنی تصريح کرد: در کشور 250هزار نفر نيرو در آماده باش کامل هستند و اين آمادگی از نقطه صفر مرزی تا تمامی يگان های انتظامی و راهنمايی و رانندگی فراهم شده است.

وی ادامه داد: برای پوشش امنيت انتخابات پيش رو 18 فروند بالگرد و 8فروند هواپيمای فوق سبک در کنار 250 هزار نيرو بسيج شده اند تا امنيت را به طور کامل برقرار کنند.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اين‌که در تهران بزرگ و کل کشور آمادگی کامل برای برگزاری يک انتخابات امن،پرشور و سالم فراهم شده است، بیان کرد:خوشبختانه تا به الان نسبت به سال های گذشته ما کمترين ميزان تخلفات و حوادث را در خصوص انتخابات داشتيم که اين بيانگر اين است که امنيت و آرامش برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار