ساری،

رعایت خط قرمزهای رانندگی مساوی با خاطرات خوش از سفر

از آغاز طرح نوروزی تا امروز میزان فوتی در مازندران درمقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه بیشترین موارد تصادفات درون‌شهری استان را برخورد دو وسیله نقلیه است و گفت: رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا خدای ناکرده مشکلی برای خودشان و مردم پیش نیاید.

مهدی باقری بیشترین عامل تصادفات در استان مازندران را عدم توجه رانندگان به جلو، فرعی به اصلی ، و عدم رعایت حق تقدم گردش به چپ دانست و افزود: اگر رانندگان مجموعه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، آمار تصادفات به صورت کاملا محسوس کاهش خواهد یافت.

وی گفت: ارتقای سطح فرهنگ ترافیک مردم با اجرای اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی‌های مناسب یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش میزان تصادفات و خسارت‌های جانی و مالی است.

رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه برخی از تصادفات منجر به فوت مربوط به راکبین موتورسیکلت است افزود: به موتورسواران توصیه کرد از کلاه ایمنی استفاده کرده و مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

باقری گفت : به همه عوامل راهور استان مازندران اعلام کرده‌ایم که جدای از خط قرمزها که عبور از چراغ قرمز و تخلفات حادثه‌ساز است، مهمانان نوروزی را مراعات کنند تا با خاطره‌ای خوش استان مازندران را ترک کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، رعایت ، خط قرمز ، رانندگی ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار