معاون عمرانی استانداری مازندران خبر داد:

بیش از هفتصد هزار مرکز اقامتی برای مسافران مازندران

بیش از هفتصد و هفتاد هزار مرکز اقامتی از جمله هتل، متل ، مسافرخانه، مدارس، کمپ‌ها و دیگر جایگاه‌های اسکان برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

بیش از هفتصد هزار مرکز اقامتی برای مسافران مازندرانبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استان مازندران تا تاریخ سوم فروردین ماه نود و پنج، بیش از دو میلیون و ششصد و شانزده هزار و بیست و هشت نفر مسافر را در اقامتگاه‌های خود جای داده است. با توجه به اینکه این آمار تا پایان مسافرت‌های نوروزی به بیش از ده میلیون نفر می‌رسد، نقش دستگاه‌های مختلف به ویژه استاندارای مازندران بسیار به چشم می‌خورد.

نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: از حدود چهار ماه پیش برنامه‌ریزی‌های بسیاری برای مسافران نوروزی صورت گرفته است و احکام تدوین شده به مراکز فرمانداری هر بیست و دو شهرستان استان مازندران ارسال شده است.

وی در ادامه افزود: در تاریخ بیست و پنجم اسفندماه هزار و سیصد و نود و چهار برای آمادگی نیروها و دستگاه‌های مختلف استان اعم از نیروی انتظامی، هلال احمر اداره کل گردشگری مانور نوروز نود و پنج برگزار شد و احکام ابلاغی از تاریخ بیست و هفتم اسفند نود و چهار، تحت مدیریت ستاد خدمات سفر به مرکزیت استانداری مازندران فعالیتش را آغاز کرد.

وی درباره مراکز اقامتی و اسکان نوروزی درنظر گرفته شده در سال نود و پنج گفت: بیش از هفتصد و هفتاد هزار مرکز اقامتی از جمله هتل، متل، مسافرخانه، مدارس، کمپ ها و دیگر جایگاه های اسکان برای مسافران در نظر گرفته شده است که تا پایان تعطیلات نوروز آماده خدمت‌رسانی به مسافران خواهد بود.

استان مازندران هر ساله میزبان بیش از هفت میلیون مسافر است که هر ساله رکورددار جذب گردشگر در ایام نوروز به شمار می‌رود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار