آبادان؛

مراسم عقد دو زوج آذربایجان غربی در یادمان شهدای شلمچه

مراسم عقد دو زوج از استان آذربایجان غربی روز چهارشنبه در یادمان شهدای شلمچه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مراسم عقد دو زوج جوان با نام ' هادی ارجمند با فاطمه چراغی' و ' حجت حسین پور با هاجر ابراهیمی ' از ارومیه برای بستن عقد خود در یادمان شهدای شلمچه تقاضا کردند و این مراسم، امروز با حضور یکهزار و 200 نفر از مردم برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده ستاد راهیان نور استان آذربایجان غربی گفت: این زوج های جوان دلیل انتخاب مزار شهدای گمنام را برای آغاز زندگی مشترک خود، فضای معنوی این منطقه و استواری پایه های زندگی خود عنوان کردند.

سردار جلیل وحیدی افزود: زوج های جوان با برگزاری مراسم عقد خود در یادمان شهدای شلمچه با آرمان های شهیدان تجدید میثاق کردند.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج ازدواج آسان در بین جوانان دانست و گفت:ترویج سیره شهدا در بین جوانان جامعه با هدف ازدواج آسان در یادمان شهدا الگویی برای جوانان است.

یادمان شهدا شلمچه در فاصله یک کیلومتری شمال گمرک خرمشهر و پاسگاه شلمچه و در نزدیکی محل تلاقی جاده امام رضا (ع) و جاده شهید کاظمی قرار دارد.

پس از عملیات کربلای 5 آثار باقی مانده از شهدا در محل یادمان شهدای شلمچه جمع آوری شد که زیارتگاه میلیون ها نفر در سال های اخیر

در یادمان شهدای شلمچه که به همت آستان قدس رضوی ساخته شده است، پیکر هشت شهید گمنام در بخش مرکزی یادمان به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.