کی‌روش: مقابل هند با تمام تمرکز و تعهد بازی می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، تیمش بازی مهمی مقابل هند خواهد داشت و در این مسابقه با تمام تمرکز به میدان خواهد رفت.

کی‌روش: مقابل هند با تمام تمرکز و تعهد بازی می‌کنیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با هند گفت: سال نو را تبریک می‌گویم. امیدوارم بهترین سال را داشته باشید. بازی مقابل هند بازی مهمی است. به این دلیل که هم نتیجه مهم است و هم برای جایگاه ما تعیین کننده است. امیدوارم با 3 امتیاز در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

وی افزود: از آخرین بازی تیم ملی 4 ماه گذشته و ما بازی نداشتیم. زمان طولانی بوده، اما با در اختیار داشتن بازیکنان فوق‌العاده که با تمرکز هستند و انگیزه زیادی دارند با قدرت مقابل هند قرار می‌گیریم. تنها فرصت برگزاری 2 جلسه تمرین را با همه بازیکنان داشتیم و باید اشاره کنم همه بازیکنان غیر از قوچان‌نژاد برای بازی آماده هستند. ما با 11 بازیکن وارد میدان می‌شویم، اما همه آماده هستند.

کی‌روش خاطرنشان کرد: تمرکز اول ما این است که فوتبال خوبی را ارائه کنیم و 3 امتیاز را بگیریم. وقتی شما بازی فوتبال را انجام می‌دهید همه انتظار دارند، گل‌های زیادی را به ثمر برسانید اما این اتفاق همیشه رخ نمی‌دهد.

وی افزود: فردا که وارد زمین می‌شویم عملکرد خوب، کسب نتیجه و تمرکز بالا مهم است. قوچان‌نژاد و دژاگه از بازیکنان تاثیرگذار هستند، اما خوشبختانه ما یک تیم را در اختیار داریم که همه آماده هستند و در اختیار تیم ملی هستند و عملکرد خوبی هم دارند.

سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد: همان طور که گفتم تیم جوانی داریم که سید جلال حسینی از نمونه‌های بارز آن است و با انگیزه بالایی مانند یک جوان 18 ساله با طراوت در تمرینات حاضر می‌شود. ما چند بازیکن جوان داریم که تجربه بالایی دارند، مانند منتظری، شجاعی، حسینی و حتی دژاگه، اما بقیه بازیکنان جوان در 6،8 و یا 10 سال آینده، آینده فوتبال ایران را در دست خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چند بازیکن در پست‌های مختلف در اختیار تیم ملی است، خاطرنشان کرد: راه حل‌های زیادی برای تمامی پست‌ها داریم. برای هر پست چند انتخاب هست و چند بازیکن را می‌توانیم انتخاب کنیم. منو برای فوتبال ایران باز است و شرایط برای 10 سال آینده مهیاست، اما فوتبال حرف امروز است و باید بازیکنی داشته باشیم تا بازی را ضمانت کند.

کی‌روش در مورد حضور هواداران در مسابقه فردا، گفت: به خاطر ایام نوروز و اینکه بسیاری از افراد تهرانی به مسافرت رفتند از اینکه چه تعداد هوادار می‌آید اطمینانی ندارم اما امیدوارم و خواهش می‌کنم که هواداران به ورزشگاه بیایند چرا که فوتبال خوبی بازی خواهیم کرد و آنها لذت می‌برند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار