«دو» جایزه ویژه هیات داوران «سیلک رود» را دریافت کرد

فیلم سینمایی«دو»به کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی در بخش رسمی – مسابقه ای جشنواره«سیلک رود» موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران این جشنواره شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی«دو»به کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی که در بخش رسمی – مسابقه ای جشنواره «سیلک رود» حضور داشت، موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران این جشنواره شد.

طبق بیانیه هیات داوران، فیلم«دو»به دلیل نگاه متفاوت به زن ایرانی ،هدایت و بازی خوب بازیگران وکارگردانی این اثر سینمایی که فراتر از فیلم اول یک کارگردان است، موفق به دریافت جایزه شد.

پیش از این فیلم سینمایی «دو» موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری ازجشنواره فیلم «تالین» شد. این فیلم سینمایی درجشنواره ی فیلمهای ایرانی در دانشگاه «یو سی ال ای»که از 14-10مارچ برگزار می شود نیز حضور دارد وبرگزار کنندگان این جشنواره از پرویز پرستویی بازیگر و تهیه کننده این فیلم سینمایی دعوت ویژه به عمل آورده اند.

مرجان علیزاده مدیریت پخش بین الملی فیلم«دو» را بر عهده دارد. این فیلم سینمایی که با نگاهی به داستان«کفشهای خدمتکار»اثر برنارد مالامود نوشته شده است،داستان زن خدمتکاری را روایت می کند که در خانه بهمن کار می کند.بهمن بعد از سالها زندگی در اروپا به ایران بازگشته و ارتباط عاطفی اش را با زندگی و گذشته اش قطع کرده است و بعد از بازگشت به خانه اش در ایران قصد فروش آن را دارد...

پرویز پرستویی، مهتاب نصیرپور، سوگل خلیق، محمد ربانی، سارا قراچه‌داغی، مصطفی زند، پیمان جعفری، سارا پورصبری، الهام شعبانی، سمیه برجی، رضا مسعودی، علی احسانی، جواد فراهانی، امیر جنابی، مهرانه مهین ترابی، محمد علی سجادی، ارد زند، سمانه وفایی، منیر شاهین، حسام نورانی، امیر حسین ترابی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم «دو» ازهفتم اسفندماه درسینماهای گروه هنر و تجربه اکرانش را اغاز کرده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار