آخرین آمار فروش فیلم‌ها در نوروز 95؛

«بادیگارد» و «ابد و یک روز» بر سکوی اول پرفروش‌ترین فیلم‌ها ایستادند

فروش و استقبال خوب تماشاگران از اکران نوروزی فیلم ها در سینماهای پایتخت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدیدترین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی 95 تا روز ششم فروردین به شرح زیر است:

ابد و یک روز
«ابد و یک روز» اولین فیلم بلند سینمایی سعید روستایی است که موفق به دریافت 9 سیمرغ بلورین از سی و چهارمین جشنواره فیلم شد.

در این فیلم، پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار،ریما رامین فر، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی، اميررضا فلاح و با حضور شبنم مقدمی به ایفای نقش می پردازند.

«فیلم ابد و یک‌روز» ساخته سعید روستایی که از روز بیست و ششم فروردین همزمان با 5 فیلم دیگر اکران شد تا پایان روز پنجم به فروش 650 میلیون تومانی دست یافته است. از فروش شهرستان‌ها آمار دقیقی در دست نیست.

بادیگارد 
در این فیلم  بازیگرانی چون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دکتر محمود عزیزی ، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، سید احسان امانی، کامران نجف‌زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز نارویی، سیامک سالاری و … با همراهی پریوش نظریه هنرمند خردسال: کیمیا حسینی به ایفای نقش می‌پردازند.

«بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا نیز تا شب ششم فروردین مانند فیلم ابد ویک روز 650 میلیون تومان فروخت.

خشم و هیاهو
«خشم و هیاهو» ساخته جدید هومن سیدی پس از فیلمهای «آفریقا»، «سیزده» و «اعترافات ذهن خطرناک من» در مقام کارگردان است.

طناز طباطبايي و نويد محمدزاده بازيگران اصلی «خشم و هياهو» هستند. فيلمي که در آن بازيگران ديگري چون سعيد چنگيزيان، بهناز جعفري، رضا بهبودي و رعنا آزادي ور، بهزاد بمراني ايفاي نقش مي کنند.

فیلم «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی در مجموع به فروش 139میلیون تومانی دست یافته است.جدیدترین اثر هومن سیدی در تهران 15سالن دارد.


کفش‌هایم کو؟
در آخرین ساخته پوراحمد که موضوع آن به مهاجرت و فراموشی مربوط می‌شود، رضا کیانیان نقش اصلی را بر عهده دارد. مجید مظفری، رویا نونهالی، بهاره کیان افشار، مینا وحید و منصوره وافری دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«فیلم کفشهایم کو؟» شب گذشته 16میلیون تومان فروش داشته و در مجموع به فروش 60میلیون تومانی دست یافته است.

و دیگر فیلم ها
«من سالوادور نیستم» با فروش 200میلیون تومانی در پایان پنجمین شب فروردین به مجموع فروش 4میلیارد و نیم در تهران و شهرستان‌ها دست یافته است.

فیلم «کوچه بی‌نام» با اکران محدود و تنها در سه سالن سینمایی  در تهران یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان و در شهرستان‌ها 700 میلیون تومان دست یافته است. 

فروش «پنجاه کیلو آلبالو» نیز بالغ بر 600 میلیون تومان گزارش شده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار